آیپد پرو نیامده مشکل پیدا کرد! : بعضی از کاربران آیپد متوجه شده‌اند که آیپدشان ...


بعضی از کاربران آیپد متوجه شده‌اند که آیپدشان هنگام شارژ شدن کاملا خاموش می‌شود و با کلید روشن/خاموش هم روشن نمی‌شود. مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: بعضی از کاربران آیپد متوجه شده‌اند که آیپدشان هنگام شارژ شدن کاملا خاموش می‌شود و با کلید روشن/خاموش هم روشن نمی‌شود.

مشکل کندی در پیدا کردن پرینتر , اگر رویا و عشق خود را پیدا نکرده‌اید، یعنی هنوز به دنیا نیامده‌اید , مشکل پیدا نکردن درایور اسپیکر

آیپد پرو صرفا یک تبلت بزرگ نیست، بلکه ظاهرا اپل با معرفی یک قلم و صفحه کلید برای این دستگاه در نظر داشته آیپد پرو را به نوعی به عنوان یک کامپیوتر شخصی هم معرفی کند. تیم کوک، مدیر عامل اپل هم چند روز پیش گفته بود که آیپد پرو در نهایت جای کامپیوترهای شخصی را خواهد گرفت. اما ظاهرا بعضی از این دستگاه‌ها یک نقص فنی دارند.

در وب‌سایت «ردیت» (Reddit) پستی وجود دارد که در آن کاربران مختلفی گفته‌اند آیپد پرویشان هنگام شارژ شدن خود به خود خاموش می‌شود. یک تاپیک مشابه هم در صفحه‌ی پشتیبانی اپل دیده می‌شود. تعدادی از کاربران آیپد پرو شکایت‌هایشان را به پشتیبانی اپل برده‌اند.

یکی از کاربران گفته است: "موقع شب آیپد ۴۰ درصد باتری داشت، من آن را گذاشتم شارژ شود و رفتم که بخوابم. صبح که از خواب بیدار شدم، آیپد خاموش بود. اصلا روشن نمی‌شد. مجبور شدم دستگاه را ریسِت کنم تا روشن شود. چند ساعت با آن کار کردم تا اینکه باید می‌رفتم کاری را انجام بدهم. به خاطر همین دستگاه را گذاشتم شارژ شود. وقتی برگشتم دوباره با همان مشکل مواجه شدم. دوباره باید دستگاه را ریسِت می‌کردم تا روشن شود.”

بعضی از کاربران شارژرهای متفاوت و کم‌توان را امتحان کردند، اما هیچ فایده‌ای نداشت. بازنشانی آیپد به حالت کارخانه هم جواب نداد. با این اوصاف، تنها گزینه‌ای که برای کاربران باقی می‌ماند این است که دستگاه‌شان را به فروشگاه اپل ببرند و آن را تعویض کنند. علت بروز این مشکل مشخص نیست. معلوم نیست این مشکل به سخت‌افزار مربوط می‌شود یا نرم‌افزار.


ویدیو : آیپد پرو نیامده مشکل پیدا کرد!