آیفون 7 با حافظه بیشتر! : آیفون 7 پلاس از یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره ...


آیفون 7 پلاس از یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و یک مدل ۲۵۶ گیگابایتی هم خواهد داشت. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: با توجه به جدیدترین شایعات منتشر شده درباره‌ی گوشی «آیفون 7» (iPhone 7) ، اپل این محصول را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌کند.

حافظه جانبی آیفون , افزایش حافظه آیفون , خالی کردن حافظه آیفون

گوشی آیفون 7 در یک مدل جدید با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی عرضه خواهد شد که دو برابر بیشتر از مدل ۱۲۸ گیگابایتی حافظه‌ی داخلی پیش روی کاربران قرار می‌دهد. به احتمال زیاد گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با حافظه داخلی‌های متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

در بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره شده که آیفون 7 پلاس با یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی راهی بازار می‌شود. لازم به ذکر است که در گوشی‌ آیفون 6s پلاس یک باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی قرار داشت. اگر شایعات درباره‌ی میزان باتری آیفون جدید حقیقت داشته باشد، باتری محصول جدید اپل ۱۳ درصد بیشتر از مدل قبلی است.

در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که آیفون 7 ضد آب خواهد بود و اپل به همین دلیل ورودی هدست را حذف کرده است. همچنین احتمال دارد که آیفون جدید ۳ گیگابایت رم داشته باشد.

در حالی که شایعات مختلفی درباره‌ی آیفون 7 منشر شده، از گوشه و کنار خبرهایی هم از گوشی آیفون 7c به گوش می‌رسد که قرار است در فروردین ماه معرفی شود.


ویدیو : آیفون 7 با حافظه بیشتر!