آیا طوفان همراه با تلفات جانی باعث شد قلعه نویی به انزلی نرود؟ : امیر قلعه ...



قلعه نویی , امیر قلعه نویی , امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی برخلاف اعلام قبلی به انزلی نرفت و جلسه معارفه اش روز دوشنبه برگزار نشد..

درحالی که تمرینات تیم فوتبال ملوان انزلی از پنجشنبه گذشته آغاز شده و اکبر محمدی سرمربی اسبق تیم ملی جوانان ایران که شاگردان سرشناسی چون سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، بهنام برزای، علی کریمی و خیلی دیگر از جوانان این روزهای فوتبال ایران را معرفی کرده، به عنوان دستیار اول تیم، تمرینات را آغاز کرده است اما هنوز خبری از سرمربی تیم نشده و قلعه نویی برخلاف وعده قبلی برای معارفه روز دوشنبه در انزلی حاضر نشد.

 

اگرچه دلیل این اتفاق را پاره ای از مشکلات شخصی اعلام کرده اند و گروهی دیگر از نزدیکانش هم احتمال وقوع طوفان مجدد و وضعیت نا به سامان جاده های شمالی کشور و احتمال تکرار طوفان که از سوی هواشناسی پیش بینی شده بود را دلیل نرفتن قلعه نویی به انزلی می دانند. هرچند یکی از دلایلی که باعث شده چند بازیکن سرشناس مثل رضا حقیقی به انزلی نروند، ترس از گرفتن پول های شان بود. این جمله ای بود که بازیکن مشهدی جدید صبا به عنوان دلیلش برای نرفتن به انزلی عنوان کرد.

حالا اینکه آیا روشن نبودن شرایط مالی باشگاه ملوان دلیل قلعه نویی برای نرفتن به انزلی است، شایعه ای شده که نه خودش و نه هیچ یک از نزدیکانش تاییدش نمی کنند و گفته شده او سه شنبه به انزلی می رود. البته قلعه نویی داشتن تیمی مدعی را شرط حضورش در انزلی عنوان کرده بود و حتی پیشنهاد مربیگری تیم دوست صمیمی اش، موسوی که باشگاه صباباتری را خرید به دلیل برنامه مالک هواپیمایی زاگرس برای کمتر هزینه کردن، رد کرد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : آیا طوفان همراه با تلفات جانی باعث شد قلعه نویی به انزلی نرود؟