آپدیت اندروید 6 برای LG V10 از راه رسید : ابزار مدیریت باتری، اپلیکیشن صدور ...


ابزار مدیریت باتری، اپلیکیشن صدور مجوزها و قابلیت سایلنت نیزدر کنار چندین امکان جدید در این آپدیت به چشم می‌خورد. فارنت - محمد کاملان: گوشی‌های هوشمند زیادی اقبال دیدن روی نسخه‌های جدید اندروید را ندارند و بیشتر محصولات درجه یک شرکت‌های تولید کننده گوشی موبایل هستند که به نسخه‌های جدید اندروید مجهز می‌شوند، ال‌جی نیز در راستای اجرای همین سیاست، اندروید مارشملو را پیش از این برای جی ۳ و جی ۴ به همراه جی Stylo منتشر کرد، با این حساب نوبتی هم که باشد نوبت دومین پرچمدار ال‌جی در سال ۲۰۱۵ است که طعم شیرین اندروید مارشملو را بچشد.

آپدیت اندروید 6 برای s5 , آپدیت اندروید 6 برای گلکسی اس 5 , حجم لازم برای آپدیت اندروید

به همین منظور باخبر شدیم چشم کاربران ترک ال‌جی V10 به جمال اندروید مارشملو روشن شده است، لازم به ذکر است که نسخه بیلد عرضه شده برای این گوشی با عنوان MRA58K شناخته میشود و نسخه نرم‌افزاری آن V20b است، بد نیست بدانید این آپدیت ۸۰۰ مگابایت حجم دارد، با این حساب پیشنهاد می‌کنیم در حین دانلود حتما از اینترنت وای‌فای استفاده کنید. کاربران پس از آپدیت، اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو را بر روی گوش تجربه خواهند کرد و از امکانات جدید این نسخه نظیر emjois برخوردار خواهند بود.

ابزار مدیریت باتری، اپلیکیشن صدور مجوزها و قابلیت سایلنت نیزدر کنار چندین امکان جدید در این آپدیت به چشم می‌خورد. در کنار این موارد، ال‌جی دستی به سر بعضی از اپلیکیشن‌های خود نیز کشیده است، در این بین می‌توان به تغییر نام QMemo پلاس به Capture پلاس و LG Bridge به LG AirDrive اشاره کرد. پنجره تنظیم اپلیکیشن‌ها نیز دست خوش تغییر شده است. ویژگی Knock Code نیز از این پس برای باز کردن صفحه‌نمایش نیازمند ۶ بار لمس در سه نقطه متفاوت صفحه‌نمایش است.

همان‌گونه که اشاره شد این آپدیت در حال حاضر در ترکیه برای نسخه جهانی گوشی V10 منتشر شده است. ال‌جی برای انتشار جهانی آپدیت جدید مارشملو جهت گوشی جی ۴ تاخیر زیادی داشت با این حساب اگر در خصوص آپدیت اندروید مارشملو برای V10 نیز تاخیری ایجاد شد به هیچ وجه دور از ذهن نیست.


ویدیو : آپدیت اندروید 6 برای LG V10 از راه رسید