آنچلوتی: رونالدو مشکلی برای فینال لیسیون ندارد :  اخبار ورزشی - آنچلوتی: رونالدو ...



رابطه هایی که برای شما سرانجامی ندارد , منبع امنیتی عراقی شواهدی برای هلاکت البغدادی وجود ندارد , اگر برای من آب ندارد


 اخبار ورزشی - آنچلوتی: رونالدو مشکلی برای فینال لیسیون ندارد

سرمربی رئال‌ مادرید اعلام کرد کریستیانو رونالدو مشکلی برای رویارویی با آتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

رئال مادرید در آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگا موفق شد اسپانیول را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر اسپانیول گفت: بازی خوبی برابر اسپانیول از خود نشان دادیم و بازی همانطور که انتظارش را داشتم پیش رفت. آنها به امتیاز نیاز نداشتند. ما نیز شرایطی مثل آنها داشتیم و به همین خاطر بازی خیلی آرام دنبال شد.

کریستیانو رونالدو در آخرین دیدار خود در این فصل غایب بود و نتوانست تیمش را همراهی کند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره وضعیت مهاجم پرتغالی خود گفت: نمی‌خواستم درباره رونالدو ریسک کنم. او پیش از مسابقه کمی احساس ناراحتی کرد و به همین خاطر ترجیح دادم تا استراحت کند تا برای فینال لیگ قهرمانان مشکلی نداشته باشد. رونالدو به خوبی با ما تمرین کرده است و می تواند برابر آتلتیکو‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود.

آنچلوتی در ادامه گفت: پیروزی در این دیدار روحیه تیم ما را برای فینال لیگ قهرمانان بالا می‌برد. خوشحالم که همه بازیکنانم را برای فینال در اختیار دارم. تنها خسه را به دلیل مصدومیت و ژابی آلونسو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارم. سایر بازیکنانم شرایط خوبی دارند و می‌توانند در دیدار فینال به میدان بروند.

کارلتو در پایان درباره وضعیت سامی خدیرا گفت: او به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و فکر می‌کنم درست نباشد که خیلی سریع به ترکیب تیم اضافه شود. در پست او آسیر ایارامندی شرایط بهتری برای بازی کردن دارد.

رئال‌مادرید شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون به مصاف آتلتیکو مادرید خواهد رفت.
اخبار ورزشی - تابناک 

 


ویدیو : آنچلوتی: رونالدو مشکلی برای فینال لیسیون ندارد