«آناستازی» راهی تهران می‌شود؟ : مسئولان فدراسیون والیبال ایران منتظر خبر موافقت ...


مسئولان فدراسیون والیبال ایران منتظر خبر موافقت وکیل "آناستازی" هستند تا برای هدایت تیم ملی با وی به توافق نهایی دست یابند. ایسنا: مسئولان فدراسیون والیبال ایران منتظر خبر موافقت وکیل "آناستازی" هستند تا برای هدایت تیم ملی با وی به توافق نهایی دست یابند.

مسئولان فدراسیون والیبال ایران پس از مذاکره با گزینه‌هایی چون برناردی، مک‌کاشن، لوزانو، بانیولی و آناستازی برای هدایت تیم ملی والیبال، در نهایت با برناردی به جمع‌بندی رسیده بودند اما از آنجایی که این مربی ایتالیایی تا اواسط اردیبهشت ماه و دو هفته قبل از مسابقه‌های لیگ جهانی والیبال باید در خدمت باشگاه «ویگل» لهستان باشد، فعلا توافق نهایی با برناردی منتفی شده است.

خبرهای رسیده حاکی است که فدراسیون والیبال در حال مذاکره با "آندریا آناستازی" سرمربی نامدار ایتالیایی است. قرار است تا وکیل "آناستازی"، خبر موافقت نهایی وی را برای سفر به ایران و امضای قرارداد با فدراسیون والیبال طی روزهای آینده اعلام کند.

پیش از این نیز امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی گفته بود "آناستازی" گزینه اصلی فدراسیون والیبال است اما به دلیل مشکل قراردادی که این مربی بزرگ با فدراسیون والیبال لهستان دارد، تاکنون نتوانسته‌ایم با او به جمع‌بندی برسیم.

"آناستازی" یکی از چهره‌های شاخص عرصه مربی‌گری در والیبال جهان به شمار می‌رود که سابقه قهرمانی‌های متعدد در رده باشگاهی کشور ایتالیا و همچنین هدایت تیم‌های ملی ایتالیا و لهستان را در کارنامه خود دارد. "آناستازی" پیش از دوران مربیگری ولاسکو در ایران نیز یکی از گزینه‌های جدی فدراسیون والیبال ایران به شمار می‌رفت اما در آن مقطع زمانی تصمیم گرفت تا هدایت لهستانی‌ها را بپذیرد.

خبرهای رسیده حاکی از این است که مشکل قرارداد "آناستازی" با والیبال لهستان برطرف شده است و این مربی سرشناس برای پذیرفتن هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام آمادگی کرده است اما هنوز فدراسیون والیبال ایران درباره مبلغ قرارداد با "آناستازی" به توافق نهایی نرسیده است.

یکی از موارد مورد بحث فدراسیون والیبال ایران و "آناستازی" حضور دستیاران ایرانی یا خارجی وی در تیم ملی است. فدراسیون والیبال ایران در حالی با "آناستازی" رایزنی می‌کند که هم‌چنان لوزانو و برناردی نیز به عنوان گزینه‌های مربیگری تیم ملی مطرح می‌شود.


ویدیو : «آناستازی» راهی تهران می‌شود؟