آمدن نیکزاد به شهرداری مشهد منتفی شد/ 3 نامزد برای یک صندلی : آمدن نیکزاد به ...



شهرداری مشهد , هدیه برای نامزد , اولین هدیه برای نامزد

آمدن نیکزاد به شهرداری مشهد منتفی شد/ 3 نامزد برای یک صندلی

در حالی که با منتفی شدن حضور سعیدی‌کیا و نیکزاد در شهرداری مشهد، هم اکنون از سه مدیر استانی و بومی برای این پست، نام برده می‌شود که باید دید همای شهرداری بر دوش کدامیک از این سه تن خواهد نشست.

به گزارش فارس، هفته جاری شورای شهر مشهد میزبان محمد سعیدی‌کیا و علی نیکزاد برای رایزنی بر سر پست شهرداری این شهرستان بود.

پس از منتفی شدن حضور سعیدی‌کیا در شهرداری مشهد، موضوع آمدن علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی قوت گرفت و بر اساس شنیده‌ها جلساتی نیز در این زمینه برگزار شد.

در همین راستا یک منبع آگاه به خبرنگار فارس در مشهد گفت: آمدن نیکزاد به شهرداری مشهد منتفی شده و ظاهراً در این زمینه بین اعضای شورای شهر و دیگر مدیران استان با وی توافقی حاصل نشده است.

به گفته وی، در حال حاضر نیز محمد پرورش، معاون آبفای تهران که یکی از گزینه‌های محتمل برای شهرداری مشهد محسوب می‌شود، به دلیل برگزاری مراسم فوت پدرش در مشهد به سر می‌برد.

به گزارش فارس، در حال حاضر دو گزینه دیگر در کنار پرورش برای احراز این پست مطرح‌اند که یکی مهدی درهمی مدیر عامل شرکت سپاد خراسان و دیگری مهدی برادران معاون بودجه و برنامه‌ریزی شهرداری مشهد است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا از بین این سه تن که مدیران بومی محسوب می‌شوند، فردی می‌تواند پست شهرداری مشهد را احراز کند یا خیر./فارس

 

 


ویدیو : آمدن نیکزاد به شهرداری مشهد منتفی شد/ 3 نامزد برای یک صندلی