آمانو: ایران به بازرسان آژانس فشار می آورد، نمی توانم بیشتر توضیح دهم! :



آمانو: ایران به بازرسان آژانس فشار می آورد، نمی توانم بیشتر توضیح دهم! / برای حفاظت از آنان، هر کاری می کنیم

دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آنچه «فشار بر بازرسان این سازمان در ایران» خواند، ابراز نگرانی کرد. یوکیا آمانو با این حال مشخص نکرد که این بازرسان چه فشاری را متحمل شده‌اند.

 

آژانس خبری ورزش ایران , خاتم کاری در کدام شهر ایران بیشتر رواج دارد؟ , اولین کسی که خودکار را به ایران آورد چه نام داشت؟

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :  دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آنچه «فشار بر بازرسان این سازمان در ایران» خواند، ابراز نگرانی کرد! یوکیا آمانو با این حال مشخص نکرد که این بازرسان چه فشاری را متحمل شده‌اند.

به گزارش انتخاب ؛ آمانو در عین حال تاکید کرد: ما به امنیت بازرسان اولویت می‌دهیم و برای حفاظت از آنان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیرکل آژانس اتمی در کنفرانس رسانه‌ای پس از نشست شورای حکام آژانس، در پاسخ به خبرنگارانی که از او جزئیات بیشتری در این باره خواستند گفت که فشار وارده بر بازرسان به‌سختی قابل‌توضیح است و اضافه کرد: ما باید از بازرسان‌ خود محافظت کنیم تا بتوانند مسئولیت‌های‌شان را انجام دهند.

وی در این جملات بسیار مبهم خود، اشاره ای نکرد که چرا نمی تواند بیشتر در این مورد پاسخ دهد.

آمانو همچنین اضافه کرده است که در پرونده هسته‌ای ایران هنوز فرصت برای تلاش‌های دیپلماتیک هست.

او گفت: فرصت برای حل‌ مسئله هسته‌ای ایران به شیوه دیپلماتیک وجود دارد. حالا وقت آن است که همه ما با درک فوریت موضوع، این فرصت را برای یک راه‌ حل دیپلماتیک مغتنم بشماریم./انتخاب

 


ویدیو : آمانو: ایران به بازرسان آژانس فشار می آورد، نمی توانم بیشتر توضیح دهم!