آمار قربانیان جنگ یمن : منابع رسمی یمن تازه‌ترین آمار از تعداد قربانیان جنگ ...


منابع رسمی یمن تازه‌ترین آمار از تعداد قربانیان جنگ مستمر عربستان و چند کشور عربی دیگر علیه ملت یمن را اعلام کردند. خبرگزاری تسنیم: وزارت بهداشت یمن آمار جدیدی از تعداد قربانیان تجاوزات مستمر عربستان و متحدان عربش به کشور یمن را منتشر کرد.

وزارت بهداشت یمن اعلام کرد: از ابتدای تجاوز سعودی‌ها و متحدانشان به یمن، 6هزار و 18 یمنی شهید شده‌اند که هزار و 127 نفر آنها را کودکان و هزار و 41 نفر دیگر را زنان تشکیل می‌دهند.

جنگ‌افروزی عربستان و برخی کشورهای عربی همسو با این رژیم علیه فقیرترین کشور عربی همسایه آنها یعنی یمن از ششم فروردین تاکنون همچنان ادامه دارد و متجاوزان عمداً زیرساخت‌های یمن از جمله کارخانه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و حتی مساجد را هدف قرار می‌دهند.

سعودی‌ها که در رسیدن به اهداف خود پس از هفت ماه بمباران و گلوله‌باران مناطق مختلف یمن ناکام مانده‌اند، به اجاره کردن نظامیان از سودان و حتی کمک گرفتن از شرکت آمریکایی - صهیونیستی بلک‌واتر برای سرکوب مردم یمن متوسل شده‌‌اند و نظامیان اشغالگر اماراتی و قطری کنار نظامیان سعودی در استان مأرب یمن به‌همراه مزدوران یمنی‌شان به ارتکاب جنایت ادامه‌ می‌دهند، با این حال، ترفند آل‌سعود و نظامیان اجاره‌ای آنها تا‌کنون در برابر مقاومت و ایستادگی ملت، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کاری از پیش نبرده‌ است، به‌طوری‌که حتی منابع سعودی از احتمال پایان قریب‌الوقوع جنگ رژیم در یمن خبر داده‌اند، سعودی‌ها حتی از مزدوران یمنی خود خواسته‌اند از تمایل برای ازسرگیری مذاکرات سیاسی درباره یمن سخن بگویند.


ویدیو : آمار قربانیان جنگ یمن