آلگری هنوز امیدوار است : سرمربی یوونتوس با وجود عملکرد بسیار ضعیف در فصل جاری ...


سرمربی یوونتوس با وجود عملکرد بسیار ضعیف در فصل جاری رقابت‌های سری A هنوز به آینده امیدوار بوده و بر این باور است که تیمش می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، یوونتوس فصل کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد. قهرمان چهار فصل اخیر رقابت‌های سری A، روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند و از 6 بازی، تنها پنج امتیاز کسب کرده است.

شاگردان آلگری در دیدار این هفته‌شان در ورزشگاه خانگی ناپولی به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک میزبان به پایان رسید تا روزهای بد بیانکونری ادامه یابد.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از شکست برابر ناپولی گفت: می‌دانم در شرایط بسیار سختی قرار گرفته‌ایم اما هنوز امید وجود دارد. تا پایان لیگ، بازی‌های زیادی باقی مانده است. الان زمان آن است که همچون یک قهرمان رفتار کنیم و این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

آلگری ادامه داد: اطمینان دارم یوونتوس می‌تواند این شرایط سختی را که در آن قرار گرفته است پشت سر بگذارد. فاصله با صدر جدول رده بندی زیاد است اما هنوز آغاز لیگ است و تا پایان آنها اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. یوونتوس در فصل جاری با مشکلی بزرگ به نام آسیب دیدگی بازیکنان روبه‌رو شده است. به عنوان مثال در دیدار امشب برابر ناپولی حتی برای چیدن خط میانی به مشکل خورده بودم چراکه بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم. اطمینان دارم با بازگشت بازیکنان، شرایط تیم بهتر خواهد شد.

آلگری در پایان سخنان خود گفت: درست است برابر ناپولی بازی را واگذار کردیم اما عملکرد خوبی داشتیم. ناپولی، سازمان‌یافته و با برنامه کار کرد. این تیم با کیفیت بازی و ما را اذیت کرد. آنها به آنچه که دوست داشتند دست پیدا کردند و با ضدحملات‌شان، سه امتیاز حساس را کسب کردند.

یوونتوس با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد این در حالی است که اینتر با یک بازی کمتر نسبت به یووه و 15 امتیاز صدرنشین است.


ویدیو : آلگری هنوز امیدوار است