آلودگی هوای تهران فردا بیشتر می‌شود : معاون پایش محیط زیست استان تهران با بیان ...


معاون پایش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه امروز نیز کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی فردا میزان غلظت آلاینده‌های هوای شهر تهران افزایش می‌‌یابد. خبرگزاری فارس: معاون پایش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه امروز نیز کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی فردا میزان غلظت آلاینده‌های هوای شهر تهران افزایش می‌‌یابد.

محمد رستگاری گفت: با توجه به اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، میزان غلظت آلاینده‌ها امروز نیز فراتر از حد مجاز قرار دارد و نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی ادامه داد: امروز میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 112 قرار دارد که از روز گذشته بیشتر شده است و پیش بینی می‌شود فردا نیز بر میزان غلظت آلاینده‌ها افزوده شود بنابراین امروز برای نهمین روز متوالی هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: فردا غلظت آلاینده‌ها در هوای پایتخت افزایش پیدا می‌کند و همچنان تا پس فردا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهیم بود.


ویدیو : آلودگی هوای تهران فردا بیشتر می‌شود