آلبوم جدید همایون شجریان شنبه می آید : آلبوم جدید "همایون شجریان" که حاصل همکاری ...


آلبوم جدید "همایون شجریان" که حاصل همکاری او و گروه دستان است، از روز شنبه هفته آینده 20 اسفند وارد بازار موسیقی می شود. هفت صبح: آلبوم جدید "همایون شجریان" که حاصل همکاری او و گروه دستان است، از روز شنبه هفته آینده 20 اسفند وارد بازار موسیقی می شود. این آلبوم «ای جانِ جان بی من مَرو» نام دارد و آن را شرکت فرهنگی و هنری دل آواز تهیه و توزیع می کند و آهنگساز آن "سعید فرج پوری" است.

آلبوم جدید شجریان , دانلود آلبوم جدید شجریان طریق عشق , اجرای همایون شجریان در مراسم رونمایی آلبوم طریق عشق

شجریان در 10 قطعه این آلبوم اشعاری از مولانا، سعدی و سیاوش کسرایی را خوانده است. این اثر شامل این قطعات است: تصنیف «بی من مرو» شعر از مولانا، ساز و آواز «رها نمی کند ایام» شعر از سعدی، تصنیف «آن دلبر من» شعر از مولانا، قطعه بی کلام «لزگی»، ساز و آواز شکسته «دست به جان نمی رسد» شعر از سعدی، تصنیف «شب ستاره کش» شعر از سیاوش کسرایی، قطعه بی کلام ضربی، ساز و آواز «دست بنه بر دلم» شعر از مولانا، تصنیف «طرف منم» شعر از مولانا.

نوازندگان این آلبوم، حمید متبسم (تار)، پژمان حدادی (تنبک و بم دایره)، بهنام سامانی (دف و دایره)، سعید فرج پوری (کمانچه)، شهرام غلامی (عود)، رضا آبایی (قیچک)، پویا سرایی (سنتور) هستند و تنظیم سازهای کوبه ای در این آلبوم برعهده پژمان حدادی است.


ویدیو : آلبوم جدید همایون شجریان شنبه می آید