آقای بازیگری که 7 ملیت مختلف دارد! : ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی که ...


ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی که زمانی گفته بود «نمی خواهد فقط فرانسوی - روسی باشد»، می گوید هفت پاسپورت در جیبش دارد. خبرگزاری مهر: ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی که زمانی گفته بود «نمی خواهد فقط فرانسوی - روسی باشد»، می گوید هفت پاسپورت در جیبش دارد.

ژرار دوپاردیو که اوایل سال 2013 شهروندی اش از فرانسه را ترک کرد و به تابعیت روسیه درآمد، می گوید هفت پاسپورت برای کشورهای مختلف دارد و با این کار بیشتر می خواهد تلاش کند تا محبور به گرفتن ویزا نشود.

این بازیگر که به تازگی تبعه روسیه شده است می گوید: من خودم را به عنوان انسانی آزاد و شهروند دنیا تلقی می کنم.

در طی ماه های دسامبر 2012 و ژانویه امسال این نامزد اسکار با تصویب لایحه ابرمالیات ها برای افراد بسیار ثروتمند مقابله کرد و در نهایت پس از بحث های عمومی که به دنبال آن برانگیخته شد و نخست وزیر «ژان مارک آیرو» را وارد موضوع کرد، به ترک کردن شهروندی فرانسه توسط دپاردیو منجر شد.

پرداخت این مالیات های سنگین برای درآمدهای بالا در نهایت تصویب نشدند اما ضربه وارد شده بود و دپاردیو هم کشورش را به سوی مناطقی برفی تر ترک کرد.

با وجود این که او بعد از درگیری ها و برخوردی که در رسانه ها نشان داده بودند اعلام کرد دیگر با کسی مصاحبه نمی کند، به تازگی با یکی از مجله های فرانسوی مصاحبه ای مفصل انجام داد و در آن اعلام کرد که به دلیل اینکه یک بازیگر است، به هیچ وجه از حرف هایی که درباره اش زده اند ناراحت نشده و تاثیری رویش نداشته است.

سلام کردن ملیت های مختلف , رشته بازیگری چه قدر درامد دارد , ایرانی ها با ملیت های مختلف در المپیک 2016

او همچنین از رییس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین و دیکتاتور چچن «رمضان خدیرف» دفاع کرد و با وجود اینکه قبلا در رسانه ها با آن ها مخالفت کرده بود، اعتراض کنندگان سیاسی را «شجاع» خواند.

این بازیگر همچنین گفت حدس می زند که بخش وحشی تر وجودش است که باعث رضایت مردم می شود.

وی گفت: فکر می کنم این با تصویری که فرانسوی ها دوست دارند همخوانی دارد. کسی که تا حدودی یک یاغی است، کسی که همه چیز را زیر و رو می کند و بعضی مواقع هم کمی تاهوشیار است. همین روحیه سرکشی است که پوتین را نیز خوشحال می کند.

او و پوتین دوستانی قدیمی هستند و بعد از اینکه او عهد بست که پاسپورت فرانسوی اش را کنار می گذارد، پوتین مساله شهروندی او را در چند روز حل کرد و با آغوشی باز ورود او به روسیه را خوشامد گفت.

با وجود اینکه تصمیم دوپاردیو برای ترک کردن فرانسه برای مسایل مالیاتی بود، او ادعا می کند که هنوز هم برای رستوران ها و تجارتش در فرانسه مالیات می پردازد، و همچنین در بلژیک که یک خانه و موسسه تجاری دارد و حالا هم در روسیه، که در حال ساخت شرکت هایی از جمله شرکتی در تجارت اکوتوریسم در خانه بیرون از شهری اش در سارانسک است، همین کار را می کند.

این بازیگر چپ گرای سابق همچنین به مسئولان نیز اظهار علاقه کرد و گفت: من عاشق پلیس هستم، درست بر خلاف بسیاری از مردم. به همین دلیل شاید هم جالب باشد که در ماه نوامبر گذشته پلیس او را به دلیل رانندگی در حین ناهوشیاری و با درجه الکل سه برابر بیش از حد معمول دستگیر کرد. دادگاهی در پاریس قرار است در روز جمعه این پرونده را به قضاوت بگذارد. دادخواهان خواستار پرداخت مبلغ 5300 دلار و جریمه ای بر روی گواهینامه رانندگی این بازیگر مشهور هستند.


ویدیو : آقای بازیگری که 7 ملیت مختلف دارد!