آغاز نمایش 4 فیلم در سینماها : اکران فیلم‌های «خانوم»‌، «آتش بس2»،«خواب‌زده‌ها» ...


اکران فیلم‌های «خانوم»‌، «آتش بس2»،«خواب‌زده‌ها» و «آرایش غلیظ» از چهارشنبه پیش رو قطعی شد. خبرگزاری ایسنا: غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفت‌وگویی درباره مصوبات آخرین جلسه این شورا بیان کرد: در این جلسه اکران فیلم‌های «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان در گروه آزادی‌، «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی‌ در گروه فرهنگ، «خواب زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی در گروه آفریقا و «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله در گروه استقلال از روز چهارشنبه 26 شهریور ماه قطعی شد.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سید جلال دهقانی‌ در گروه استقلال برای اکران پس از فیلم «مهمان داریم» ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین درباره تصمیم گیری پیرامون راه اندازی سرگروه ششم سینمای ایران‌ گفت: قرار شد تصمیم گیری نهایی درباره سرگروه ششم سینمای ایران در جلسه آینده شورای صنفی نمایش انجام شود.

خرید فیلم های شبکه نمایش خانگی , جدیدترین فیلم های شبکه نمایش خانگی , دانلود جدیدترین فیلم های شبکه نمایش خانگی

«آرایش غلیظ» جدیدترین فیلم حمید نعمت‌الله است که حامد بهداد، حبیب رضایی و طناز طباطبایی در آن بازی کرده است.

فیلمنامه این فیلم را نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست نوشته‌اند و تهیه‌کنندگی‌اش برعهده سعید سعدی بوده است.

نکته جالب توجه درباره «آرایش غلیظ» خوانندگی متفاوت همایون شجریان در تیتراژ این فیلم است که با آهنگسازی سهراب پورناظری همراه شده است.

فیلم «آتش بس2» به کارگردانی تهمینه میلانی هم قرار است در 19 سینمای تهران و 11 سینمای شهرستان‌ها روی پرده برود.

بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، الناز فیروزآذر، فلور نظری و رایان جواهریان در این فیلم بازی کرده‌اند که درباره یک زوج جوان و تحصیلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند.

سینماهای فرهنگ‌، آزادی‌، پردیس ملت،‌ کوروش‌، اریکه ایرانیان‌، زندگی‌، ماندانا‌، ایران‌، عصر جدید‌، موزه سینما‌، سپیده‌، پارس‌، مرکزی‌، تماشا‌، رادا‌، سمرقند،‌ کیان‌ و جی در تهران و همچنین سینمای شهرهای مشهد‌، اصفهان‌، رشت‌، کرج‌، قم‌، یزد‌، کرمان‌، کرمانشاه و گناباد میزبان آخرین ساخته تهمینه میلانی خواهند بود.

«خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی رحمان سیفی‌آزاد هم فیلمی در ژانر کمدی است که اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری، پروین ملکی و شهربانو موسوی در آن بازی کرده‌اند.

«خواب‌زده‌ها» داستان نازگل مشرقی، دختر مجرد جنوب شهری است که به دلیل مشکلات اقتصادی، زندگی‌اش در حال فروپاشی است. آشنایی اتفاقی وی با فیروز نشاط کارخانه‌دار مجرد، زندگی‌اش را دچار حادثه‌های جدیدی می‌کند.

همچنین «خانوم» به کارگردانی و تهی‌کنندگی تینا پاکروان از دیگر فیلم‌هایی است که از چهارشنبه اکران می‌شود.

این فیلم، روایت سه زن از سه قشر از جامعه امروز ایران است که در زندگی مشترک با همسرشان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما... .

در فیلم سینمایی «خانوم»، امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، فهیمه رحیم‌نیا، نقی سیف‌جمالی، حمیرا اعظمی. سوگل خالقی. مجتبی طهماسبی. رضا عزیزی و بهزاد فراهانی به ایفای نقش می‌پردازند.


ویدیو : آغاز نمایش 4 فیلم در سینماها