آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از امروز : بنابر اعلام سازمان لیگ برتر ...


بنابر اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال، نقل و انتقالات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور و لیگ دسته یک (جام آزادگان) از امروز به صورت رسمی آغاز می شود. آناج: بنابر اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال، نقل و انتقالات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور و لیگ دسته یک (جام آزادگان) از امروز به صورت رسمی آغاز می شود.

بنابه اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال نقل وانتقالات بازیکنان فوتبال ایران از امروز به صورت رسمی آغاز می شود و تیم های حاضر در لیگ برتر می توانند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند.

با توجه به اصلاحات و تغییرات مفاد برخی از مواد آئین نامه نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان و با عنایت به مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در خصوص تغییرات و اصلاحات، باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و دسته اول می‌توانند از تاریخ 93/3/1 تا 93/4/1 نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان‌، مربیان و دیگر اعضای تیم اقدام نمایند و لازم به یادآوری است، مراحل استخدام و بکارگیری بازیکنان خارجی صرفاً از طریق سیستم TMS در فاصله زمانی 1/3/93 لغایت 4/5/93 خواهد بود.

همچنین براساس ماده 28 از فصل ششم آئین نامه نقل و انتقالات هر باشگاه با توجه به تاریخ فوق می‌تواند حداکثر با 35 نفر از بازیکنان ثبت شده خود را با در نظر گرفتن شرایط ذیل و با رعایت سایر مقررات مندرج در آئین نامه، درلیست اسامی ثبت و معرفی نماید.

 18 بازیکن با شرایط سنی آزاد در قالب قرارداد حرفه ای

 9 بازیکن با شرایط سنی زیر 23سال در قالب قرارداد حرفه ای(11/10/1370به بالا)

8 بازیکن با شرایط سنی زیر 21 سال در قالب قرارداد حرفه ای یا آماتور (11/10/1372 به بالا) که این رده سنی می‌تواند به تدریج از زمان مجاز نقل و انتقالات تا شروع نیم فصل دوم به لیست اسامی اضافه شوند و این محدودیت زمانی مشمول پست تخصصی دروازه‌بان نمی‌شود.

گفتنی است طبق آئین نامه جدید سازمان لیگ فوتبال ایران تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد 18 میلیارد و بقیه تیم ها نیز تا 15 میلیارد تومان می توانند در فصل نقل و انتقالات هزینه کنند.

بنابراین تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد نمایندگان فوتبال استان در این رقابت ها به ترتیب می توانند 18 و 15 میلیارد تومان برای استخدام بازیکنان مورد نیاز خود هزینه کنند.

این در حالی است که تاکنون وضعیت سرمربی باشگاه تراکتورسازی مشخص نشده و این تیم بلاتکلیف است، اما دیگر تیم استان یعنی گسترش فولاد سرمربی خود را از یک ماه قبل انتخاب کرده است.


ویدیو : آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از امروز