آغاز فروش اقساطی وایمکس مبین نت : شرکت خدمات اول همزمان با ایام فرخنده میلاد ...


شرکت خدمات اول همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت علی (ع) پروژه فروش اقساطی وایمکس مبین نت ویژه مشترکین همراه اول را آغاز می كند. ایسنا: شرکت خدمات اول همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت علی (ع) پروژه فروش اقساطی وایمکس مبین نت ویژه مشترکین همراه اول را آغاز می كند.

ناصر قدیر کاشانی - مدیر عامل شرکت خدمات اول - با اعلام این مطلب گفت: کلیه مشترکین سیم کارت‌های دائمی همراه اول می‌توانند وایمکس مبین نت را بصورت اقساطی خریداری كنند. مودم این طرح رایگان است و مشترکین با ارائه مدارک، از سرعت 512 و 20 گیگ ظرفیت دانلود و یک سال اشتراک و قابل تمدید بهره‌مند می‌شوند. همچنین استفاده از این طرح از ساعت 2 الی 8 نیز رایگان است.

کاشانی افزود: از دیگر ویژگی های این طرح استفاده همزمان بیش از 4 نفر از اینترنت است. مودم ارائه شده قابل حمل و استفاده در بیش از 120 شهر کشور است. مودم پروژه فروش اقساطی وایمکس مبین نت به صورت خاص از شرکت Sewon کشور کره خریداری شده و دارای کیفیت بسیار مناسب است.

به گفته او مودم دارای گارانتی یک ساله است که برای اولین بار مشترکین می توانند با پرداخت مبلغ 2500 تومان مودم را به مدت یک سال در مقابل صدمات ناشی از ضربه ، شکستگی و آب خوردگی بیمه كنند.

نحوه پرداخت به این صورت است: قیمت نقدی درحال حاضر 200 هزار تومان + مالیات بر ارزش افزوده است که در پروژه فروش اقساطی کلا مبلغ 250000 تومان محاسبه میشود و متقاضیان مبلغ 62،500 تومان نقد و مابقی را در 10 قسط 20 هزارتومانی به صورت ماهانه پرداخت می کنند.

نحوه خرید هم به این شكل است:

1- تماس با تلفن 1868 در شهر تهران و انتخاب گزینه 2 2- تماس با تلفن 89369-021 از شهرستانها و انتخاب گزینه 2 3- ثبت نام درسامانه www.1868-co.ir 4- ثبت نام درسامانه www.mci.ir 5- ثبت نام درسامانه www.mobinnet.ir

پس از ثبت نام مشترک و تماس از طرف شرکت خدمات اول با متقاضی ، مودم به صورت حضوری و یا غیرحضوری (تحویل به وسیله پیک موتوری) قابل دریافت است .

همچنین از مزیت های قابل توجه این طرح عدم نیاز به چک،سفته و ضامن اعلام شده و ضمنا جهت واگذاری حضور مالک خط دائمی همراه اول به همراه کارت ملی الزامی است.

كاشانی درباره نحوه دریافت اقساط نیز گفت: با توافق انجام شده با بانک گردشگری به هر مشترک یک شماره حساب اختصاص داده می شود و مشترکین می توانند به صورت اینترنت بانک – تلفن بانک - کارت به کارت- فیش نقدی و روشهای متداول بانکی اقساط را بصورت ماهیانه پرداخت كنند. همچنین به زودی کالاهای مرتبط از جمله گوشی موبایل با برندهای مختلف و تبلت و لپ تاپ نیز به مشترکین سیم کارتهای دائمی همراه اول به صورت اقساطی واگذار خواهد شد.


ویدیو : آغاز فروش اقساطی وایمکس مبین نت