آغاز به کار نمایشگاه بین المللی خودرو در لهستان : نمایشگاه بین المللی خودرو ...



نمایشگاه بین المللی خودرو به میزبانی شهر پوزنان در لهستان از فردا ششم آپریل 2016 برابر با هجدهم فروردین ماه آغاز به کار کرده و قرار است به مدت چهار روز و تا تاریخ 9 آپریل به فعالیت خود ادامه دهد .

 این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه خودرو در کشور لهستان محسوب شده و یکی از بزرگترین نمایشگاه های این حوزه در اروپای شرقی به شمار می رود . بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه ، روز نخست افتتاحیه نمایشگاه بین المللی خودروی پوزنان تنها منحصر به بازدید خبرنگاران و نمایندگان رسانه های جهانی بوده و بازدید عمومی از روز هفتم آپریل امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است در این نمایشگاه ، پنجاه و پنج درصد غرفه ها به صنایع داخلی لهستان اختصاص یافته و 45 درصد نیز به سایر شرکت های بین المللی خودرو ساز ارائه شده است. از مهمترین خودروهایی که قرار است در این نمایشگاه ارائه شوند ؛ می توان به مزدا ام ایکس 5 (Mazda Mx5   ) ، رنو Clio GT و مدل های جدید لامبورگینی که پلیس دوبی جدیدا سفارش داده است  اشاره کرد .

BMW i8 و پژوی DKR  از دیگر خودروهائی هستند که قرار است در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شود.  در خاتمه گفتنی است که بخش های ویژه ای نیز در این نمایشگاه به معرفی موتور سیکلت ها و صنایع ساخت قطعات و تجهیزات خودروها تعلق دارند.

 

نمایشگاه بین المللی تهران , نقشه نمایشگاه بین المللی تهران , نمایشگاه خودرو

 

نمایشگاه خودرو تهران , ساعت کار نمایشگاه بین المللی تهران , نمایشگاه خودرو لس آنجلس

 

نمایشگاه خودرو پاریس , نمایشگاه خودرو ژنو , نمایشگاه خودرو دیترویت 2016

 

نمایشگاه های خودرو در جهان , نعمت زاده نمایشگاه خودرو , آغاز نمایشگاه تلکام 2016 تا فردا

 

عکس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران , عکس نمایشگاه بین المللی کتاب ت d , چطوری میشه در نمایشگاه بین المللی کترینگ مواد غذایی داشت

 

 اخبار گوناگون - سیناپرس


ویدیو : آغاز به کار نمایشگاه بین المللی خودرو در لهستان