آشپزخانه‌تان به اینها نیاز دارد : سرویس چاقو، قاشق، چنگال و نمكدان از جمله ...


سرویس چاقو، قاشق، چنگال و نمكدان از جمله وسایلی ضروری هستند كه در ظروف پذیرایی آشپزخانه خیلی به چشم می‌آیند و البته جزو مهم‌ترین ابزارهای كار آشپزی هم محسوب می‌شوند.
سرویس چاقو، قاشق، چنگال و نمكدان از جمله وسایلی ضروری هستند كه در ظروف پذیرایی آشپزخانه خیلی به چشم می‌آیند و البته جزو مهم‌ترین ابزارهای كار آشپزی هم محسوب می‌شوند. از آنجایی كه هنگام غذا درست كردن معمولا با این وسایل سروكار دارید، شاید بعد از مدتی ظاهر آن‌ها برای‌تان تكراری شود اما خوشبختانه چون مدل‌های زیادی از این محصولات با طرح و رنگ‌های متفاوت با قیمت‌های مناسب در بازار موجود هستند، شما می‌توانید یك انتخاب جدید و متنوع برای خودتان داشته باشید. در این مطلب شما را با چند مدل از طرح‌های جدید و زیبا سرویس چاقو، قاشق و چنگال آشنا می‌كنیم. سرویس‌های متنوعی كه می‌توانید روی میز آشپزخانه‌تان بگذارید و با دكور و رنگ وسایل دیگر هماهنگ كنید.



هم زیبایی، هم كیفیت

درست است كه زیبایی ظاهری وسایلی كه در آشپزخانه به‌كار می‌برید برایتان اهمیت دارد اما یادتان نرود كه كیفیت محصولات هم شرط است. معمولا سرویس‌های چاقو انتخاب‌های بهتری هستند چون هركدام از چاقوها برای كار خاصی ساخته شده‌اند بنابراین شما دیگر مجبور نیستید جداگانه آن‌ها را تهیه كنید. سرویس چاقو اصولا شامل یك عدد چاقوی پهن، چاقوی نان بری، چاقوی گوشت بری، چاقوی معمولی، چاقوی پوست كنی و یك عدد بلوك (پایه ) چاقو هستند، البته در بعضی سرویس‌ها چاقو تیزكن هم در كنار چاقوها موجود است.





ویدیو : آشپزخانه‌تان به اینها نیاز دارد