آشنایی با 8 ستاره وفادار فوتبال+تصاویر : اخبار ورزشی - آشنایی با 8 ستاره وفادار ...



اخبار ورزشی - آشنایی با 8 ستاره وفادار فوتبال+تصاویر

یورو اسپورت در گزارش از 8 ستاره فوتبال که به باشگاه خود وفادار ماندند و هیچ‌گاه حاضر نشدند با وجود پیشنهادهای خوب به تیم دیگری بروند رونمایی کرد.

با وارد شدن به فوتبال حرفه‌ای دیگر وفاداری یک بازیکن به باشگاهش مساله‌ی نادر و کمیابی است. بسیاری از ستاره‌های فوتبال تیمی را که در آن چهره شدند ترک می‌کنند و برای کسب شهرت و بهتر شدن شرایط خود به تیم سرشناس دیگری می‌روند اما در این میان ستاره‌هایی هم وجود دارند که در بهترین شرایط خود و با وجود پیشنهادهای بسیار خوب نمی‌توانند دل از تیمشان بکنند. چنین بازیکنانی به چهره‌ی محبوب دوست‌داشتنی تیم خود تبدیل می‌شوند و همه از آنها به عنوان اسطوره یاد می‌کنند.

 

یورو اسپورت در گزارشی از 8 ستاره‌ی وفادار به تیمشان رونمایی کرد.

 

طلاق ستاره سرشناس فوتبال ایران از همسر دومش , دومین همسر ستاره فوتبال هم طلاق گرفت , آشنایی با بازیکنان سریع فوتبال جهان

1- فرانچسکو توتی
قیصر باشگاه رم، پسر طلایی پایتخت ایتالیا و نماد باشگاه رم. توتی در رم محبوبیت بسیار بالایی دارد. بسیاری به عشق او به ورزشگاه می‌آیند و یا پای گیرنده‌های خود می‌نشینند.
توتی اخیرا در نشستی خبری گفت: با وجود پیشنهادهای زیاد ترجیح دادم تا در رم بمانم. رئال مادرید از تیم‌هایی بود که به دنبال جذب من بود اما عشق به رم باعث شد تا در این تیم بمانم.

 

توتی در هیچ حالتی حاضر نشد تیم محبوب خود را ترک کند. چه زمانی که در اوج بود و همه و همه نگاه‌ها را معطوف خود کرد و چه زمانی که در بحران گل نزدن به سر می‌برد. او حتی برای تمرکز بیشتر بر روی تیم باشگاهی‌اش ترجیح داد از بازی‌های ملی خداحافظی کند. توتی نزدیک به 20 سال است که در رم توپ می‌زند. این باشگاه ایتالیایی قرارداد کاپیتان خود را تا سال 2016 تمدید کرد تا ال‌کاپیتانو تا 40 سالگی در تیم محبوب خود بازی کند.

 

ارتباط صمیمی او با یک ستاره فوتبال , روز پدر ستاره های هالیوود تصاویر , شرط بندی زن و شوهر عشق فوتبال بر سر اسم فرزندشان تصاویر

2- رایان گیگز
شاید بسیاری ندانند که پسر محبوب اولدترافورد فوتبال خود را در سال 1985 با منچسترسیتی آغاز کرد اما تنها پس از دو سال حضور در این تیم به شیاطین سرخ پیوست تا بعدها به یکی از اسطوره‌های این باشگاه تبدیل شود. گیگز با 953 بازی رکورددار تعداد بازی در شیاطین سرخ است که در مجموع 168 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است. او روز جمعه 40 سالگی خود را جشن گرفت، با این حال هنوز با این تیم قرارداد دارد و این احتمال وجود دارد که قراردادش را برای فصل بعد هم تمدید کند.

 

بازیگران زن در ختم پدر لاله و ستاره اسکندری تصاویر , طلاق ستاره های هالیوودی در سال 2016 تصاویر , دومین همسر ستاره فوتبال طلاق گرفت

3- خاویر زانتی
ستاره‌ی آرژانتینی اینتر که از سال 1995 تا الان در این تیم بازی می‌کند. زانتی در حالی بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد که چهلمین بهار زندگی خود را پشت سر می‌گذارد. او 846 بار با پیراهن اینتر به میدان رفته و از سال 1999 تاکنون بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می‌بندد. او رکورددار حضور یک بازیکن غیرایتالیایی در یک تیم ایتالیایی به شمار می‌آید.

 

ستاره های فوتبال کره , ستاره های فوتبال الگوی نامطمین , تصاویر نخستین تمرین تیم فوتبال ستارگان ایران

4- استیون جرارد
کاپیتان لیورپول که تمام فاکتورهای محبوب شدن در آنفیلد را دارد. او به چند دلیل جایگاه خاصی در بین هواداران لیورپول به دست آورده است. نخست این‌که پسرعمویش در حادثه‌ی مشهور هلیزبورو که در سال 1989 که منجر به کشته شدن 96 تماشاگر لیورپول شد حضور داشت و دوم وفاداری‌اش به پیراهن لیورپول است.
جرارد در این چند سالی که در لیورپول بازی کرده هیچ‌گاه قهرمان لیگ برتر انگلیس نشده است، با این حال ترجیح داد تا در تیمش بماند و پیشنهادهای زیادی را نادیده بگیرد.

 

تصاویر اس رسوایی فوتبال اسپانیا , رونالدینیو ستاره فوتبال برزیل , کشتی های لوکس و مجلل با امکانات هتل 7 ستاره تصاویر

5- پل اسکولز
پسر موبور شیاطین سرخ که در رسانه‌ها بسیار مظلوم واقع شد اما به اعتراف بسیاری از ستاره‌های فوتبال جهان یکی از بهترین بازیکنان در پست خود بود تا جایی که زیدان آرزوی بازی در کنار او را داشت. اسکولز محصول مدرسه منچستریونایتد بود و به غیر از این تیم پیراهن هیچ تیم دیگری را بر تن نکرد. او در سال 2011 کفش‌های خود را آویزان کرد اما یک سال بعد وقتی فرگوسن به او احساس نیاز کرد دوباره به میادین بازگشت. او سرانجام پس از خداحافظی فرگوسن از دنیای مربیگری برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

ازدواج ستاره های معروف با یکدیگر تصاویر  , فوتبال , پخش زنده فوتبال

6- پائولو مالدینی
مالدینی یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال جهان است. او فوتبال خود را در سال 1978 با نوجوانان میلان آغاز کرد و در سال 1985 در حالی که 17 سال سن داشت به تیم اول پیوست. او نزدیک به 25 سال در میلان بازی کرد تا نام خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های روسونری ثبت کند. او با میلان افتخارات زیادی به دست آورد. 5 عنوان قهرمانی با میلان در لیگ قهرمانان اروپا از افتخارات مالدینی به شمار می‌آید. باشگاه میلان پس از خداحافظی مالدینی پیراهن شماره 3 را به موزه برد تا نشان دهد که ارزش زیادی برای مدافع خود قائل است. قرار است که شماره 3 میلان تنها به پسر و یا نوه مالدینی داده شود.

 

فدراسیون فوتبال , فوتبال برتر , پیش بینی فوتبال

7- گری نویل
نویل از شاگردان نجیب سر آلکس فرگوسن بود که با نیمکت‌نشینی در این تیم کنار آمد اما هیچ‌گاه حاضر نشد تیم محبوب خود را ترک کند. فیلیپ نویل برادر گری از شیاطین سرخ جدا شد و به اورتون پیوست تا شانس خود را در این تیم آزمایش کند اما برادر بزرگ‌تر به باشگاه محبوب خود وفادار ماند. نویل در 20 سال حضورش در منچستریونایتد 602 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.

 

ستاره , ستاره ها , تیم ملی فوتبال ایران

8- بوفون
او در سال 2001 از پارما به یوونتوس پیوست و لقب دروازه‌بان قرن را به خود اختصاص داد. بوفون با وجود پیشنهادهای زیاد هیچ‌گاه حاضر نشد یوونتوس را ترک کند. حتی زمانی که این تیم در سال 2006 به لیگ دسته دو ایتالیا سقوط کرد باز ترجیح داد در این تیم بماند. بوفون الان بازوبند کاپیتانی یوونتوس را بر بازو می‌بندد و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم است.
اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو : آشنایی با 8 ستاره وفادار فوتبال+تصاویر