آشتیانی: صلاح نیست کی روش برود : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در یک جمله می ...


پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در یک جمله می گویم که اگر بازی تدارکاتی داشته باشیم توان این را داریم که در آسیا همه را شکست دهیم. کاپ: ابراهیم آشتیانی در گفت و گو با رادیو ورزش، درباره قرعه کشی نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: جام جهانی را میلیاردها نفر تماشا می کنند و برای ما هم بسیار مهم است. تیم های رقیب از ما بیشتر می ترسند. همه تیم های حاضر در قرعه کشی دوست ندارند در گروه ما قرار بگیرند چون همه طعم شکست از ما را چشیدند. ما باید این تیم ها را در سطح بالا بدانیم. الان شانس زیادی برای ماست که جزو چهار تیم باشیم. برای مثال بین کره و ژاپن من کره را ترجیح می دهم. بین ازبکستان و تیمهای عربی ازبکستان را ترجیح می دهم.

وی افزود: ما هرچقدر با تیم های عربی بازی نکنیم بهتر است. تیم های عربی حاشیه ساز هستند. اعصاب بازیکن تیم مقابل را خراب می کنند. زمین می خورند و به بازیکن استرس می دهند. شیطنت هایی در زمین می کنند که بازیکن مقابل را تحت تاثیر می گذارند.

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: فوتبال مثل قدیم نیست که با چند گل بتوان بازی را برد. اگر داور اشتباه کند تیم لطمه می بیند. من خودم نظرم این است که اگر ما بخواهیم به جام جهانی برویم نباید ببینیم که در کدام گروه قرار داریم. ما باید تدارک شش بازی را ببینیم. سه بازی با تیم های اروپایی و سه بازی با تیم های آسیایی. اگر این نباشد امکان پذیر نیست که بالا برویم.در یک جمله می گویم که اگر بازی تدارکاتی مناسب داشته باشیم توان این را داریم که در آسیا ببریم.

آشتیانی اضافه کرد: داریم می بینیم که ژاپن و کره با چه تیم هایی بازی می کنند. ما می توانیم از فروش کالا در منطقه استفاده کند. منافع زیادی غیر از فوتبال برای ما دارد. از نظر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی می توانیم بهره ببریم. کی روش یکی از بهترین مربی هاست و الان هم نمی شود مربی دیگر را جایگزین ایشان کرد. صلاح نیست. مساله زمین مساله خاصی نیست. بهتر است حتی زمین ورزشگاه آزادی را در اختیارش بگذاریم.


ویدیو : آشتیانی: صلاح نیست کی روش برود