آزار و اذیت كودكان در ساختمان نیمه‌كاره : حكم اعدام كارگری كه همكارش را به ...



حكم اعدام كارگری كه همكارش را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دیوان عالی كشور نقض شد.

 هشت مهر سال ٩٣ مردی به كلانتری ستارخان رفت و از ناپدید شدن یكی از كارگرانش خبر داد. وی به ماموران گفت: مهندس ساختمان‌سازی هستم و در حال كار روی یك پروژه ساختمانی هستم. یكی از كارگرانم چند روز ناپدید شده و دو نفر دیگر از كارگرهایم هم بعد از ناپدید شدن این مرد رفته‌اند. با اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.

 با شروع تحقیقات ماموران تجسس‌های خود را برای شناسایی دو كارگر فراری آغاز و در نهایت هردو را دستگیر كردند كه با دستگیری این دو كارگر راز ناپدید شدن كارگر جوان فاش شد و آنها به قتل این مرد اعتراف كردند.

 قاتل در تحقیقات به ماموران گفت: مقتول با ما همكار بود ولی مرتب پسربچه‌ها را به ساختمان می‌آورد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. برای همین با همدستی دوستم او را با چاقو كشتیم و جسد مثله شده‌اش را داخل چاه انداختیم. با پیدا شدن جسد و بازسازی صحنه جنایت، كیفرخواست پرونده این دو متهم صادر شد و هردو در شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شدند.

هیات قضایی این شعبه متهم اصلی را به قصاص و همدستش را به زندان محكوم كردند. این حكم صبح روز یكشنبه در شعبه ٢٠ دیوان عالی كشور نقض شد و قضات دیوان خواستار رسیدگی و تحقیقات بیشتر در این خصوص شدند.

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو : آزار و اذیت كودكان در ساختمان نیمه‌كاره