آرزوی آزاداه نامداری در «جزیره هنگام» : آزاده نامداری که اخیرا در برنامه پاکسازی ...


آزاده نامداری که اخیرا در برنامه پاکسازی جزیره هنگام شرکت داشته است از زباله‌هایی که مردم در مناطق بکر می‌ریزند گلایه دارد، از جاذبه‌های گردشگری منطقه قشم و تماشای حضور دسته جمعی دلفین‌ها حرف می‌زند و می‌گوید اگر پول داشت یک مستند درباره این جزیره می‌ساخت. آزاده نامداری که اخیرا در برنامه پاکسازی جزیره هنگام شرکت داشته است از زباله‌هایی که مردم در مناطق بکر می‌ریزند گلایه دارد، از جاذبه‌های گردشگری منطقه قشم و تماشای حضور دسته جمعی دلفین‌ها حرف می‌زند و می‌گوید اگر پول داشت یک مستند درباره این جزیره می‌ساخت.

آزاده نامداری مجری تلویزیون درباره شرکت در برنامه پاکسازی ساحل «هنگام» از زباله‌ها اظهار کرد: جمع آوری زباله‌ها از جزیره هنگام اتفاق خیلی خوبی بود و اگر در مناطق دیگر هم تکرار شود، عالی است.

وی افزود: رفتن به جزیره‌ای این چنین بکر، یکی از فرصت‌هایی است که گاهی خدا به انسان می‌دهد؛ آن هم جزیره‌ای که یک گوشه افتاده و کسی حواسش به آن نیست.

چرا نفری یک بطری روی ساحل پرت می‌کنیم؟


مجری برنامه سال تحویل 93 شبکه دو تصریح کرد: نمی‌دانم چرا برخی از ما که به جزیره‌ای به این زیبایی می‌رویم نفری یک بطری آب معدنی روی ساحل پرت می‌کنیم. آنجا پر از بطری‌های خالی است.

جزیره هنگام , جزیره هنگام در قشم , آزاده نامداری

نامداری با اشاره به خوش فکر بودن جوانانی که در منطقه آزاد قشم برنامه پاکسازی از ساحل جزیره هنگام را طراحی کردند، یادآور شد: تصمیم آنها بود که دو تن از هنرمندان جا افتاده همچون محمود پاک‌نیت و همسرش مهوش صبرکن و فرد جوان‌تری مثل من برای انجام این طرح به ساحل هنگام بیاییم و واقعا یک روز تمام وقت گذاشتیم.

دلفین‌ها بین 7 تا 11صبح دسته جمعی می‌آیند

وی ادامه داد:‌ برخی ممکن است با رفتن به جزیره‌های جنوب کشور برای خرید به فروشگاه‌ها بروند اما ما آنجا یک روز تمام را در ساحل و آب سپری کردیم. چقدر هم آنجا دلفین دیدیم. وقتی با قایق اطراف جزیره هستی، تعداد زیادی دلفین می‌بینی که روی سطح آب می‌آیند و جاذبه گردشگری بالایی دارد. در واقع دلفین‌ها از 7 تا 11 صبح به صورت دسته جمعی آنجا هستند و حتما خیلی‌ها دلشان می‌خواهد آنها را ببینند.

اینستاگرام آزاده نامداری , لیگ جزیره , جزیره کیش

همسر فرزاد حسنی دیگر مجری تلویزیون درباره دیگر جاذبه‌های جزیره هنگام گفت: آنجا سرشار از آثار و صنایع دستی زیبا است. از حنا هندی گرفته تا نقش‌ها، لباس‌ها و چادرهای رنگی خاص. انواع خوراکی‌های خاص هم آنجا وجود دارد و همه نوع ماهی هم هست.

لزوم توجه به جاذبه‌های گردشگری قشم

نامداری جزیره قشم را بکرتر از جزیره کیش توصیف و تأکید کرد: به نظرم بسیاری علاقمند به حضور در این جزیره هستند. مسئولان می‌توانند هنرمندان و ورزشکاران را به این منطقه ببرند، چرا که جاذبه توریستی بسیاری دارد و چرخه مالی خوبی در آنجا ایجاد می‌شود.

قصه های جزیره , جزیره هرمز , جزیره قشم

وی خاطرنشان کرد: جزیره هنگام،‌ مردم عزیز و خوبی دارد و از نظر مردم شناسی و جامعه شناسی هم قابل بررسی است. خود من آرزو دارم دو هفته تمام به قشم بروم و از آنجا فیلم بگیرم. قطعا مستند خوبی ساخته خواهد شد و می‌توان یک اثر 30 دقیقه‌ای جذاب تولید کرد.

اگر پول داشتم از قشم مستند می‌ساختم

این مجری جوان در پایان گفت: البته اگر پول داشتم حتما این کار را انجام می‌دادم اما اکنون بودجه ساخت این مستند را ندارم. گرچه فکر می‌کنم با معرفی بیشتر این منطقه، کارگردانان و برنامه‌سازان بزرگ قطعا به آنجا جذب خواهند شد و درباره‌اش آثار هنری خواهند ساخت.


ویدیو : آرزوی آزاداه نامداری در «جزیره هنگام»