آرزوهای کریستیانو رونالدو برای سال 2015 : کریستیانو رونالدو در تعطیلات خود ...


کریستیانو رونالدو در تعطیلات خود در شهر دبی در مورد آرزوهایش برای سال جدید صحبت کرد. وب سایت نود: کریستیانو رونالدو در تعطیلات خود در شهر دبی در مورد آرزوهایش برای سال جدید صحبت کرد.

رونالدو اظهار داشت:" لحظات بی نظیری مثل قهرمانی در جام حذفی ، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و حالا جام باشگاه های جهان را در رئال داشتیم. این جامها را به همه مادریدیسموها، باشگاه ، مدیران و کارمندان باشگاه تقدیم می کنم. این قهرمانی ها متعلق به همه آنهاست. دوست ندارم که فقط به یک جام فکر کنم. شاید لیگ قهرمانان مهمترین باشد اما از نظر من همه این جامها بی نظیر بودند."

ستاره پرتغالی رئال مادرید در این باره که تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شده که لیگ، جام حذفی، سوپرجام داخلی، لیگ قهرمانان، جام باشگاه های جهان، توپ طلا و کفش طلا را با دو باشگاه مختلف می برد ،بیان کرد:" امیدوارم که سال ۲۰۱۵ بهتر از سال قبل باشد. روحیه بالایی داریم که همه جامهای ممکن را ببریم.رویایم این است که سال ۲۰۱۵ مثل ۲۰۱۴ یا حتی بهتر از آن باشد. دستیابی به آن مشکل است چرا که رئال مادرید همیشه نامزد بردن همه جامهاست. تا پای جان تلاش می کنیم تا همه جامهای ممکن را ببریم."

رونالدو از آنچلوتی هم تمجید کرد و اظهار داشت:" مربی خیلی مهم است. او مربی و شخصیت بسیار بزرگی است. همه همه او را دوست داریم. در کنار هم یک خانواده متحد هستیم و سعی می کنیم که از موفقیت هایی که در سال ۲۰۱۴ کسب کردیم سبقت بگیریم."

ستاره پرتغالی در پایان در مورد فرا رسیدن سال جدید میلادی بیان کرد:" عید را به آنها تبریک می گوییم و امیدواریم که سال ۲۰۱۵ سال خوبی برای همه مادریدیسموها باشد.  برای کل دنیا آرزوی سلامتی و صلح دارم. امیدوارم که سال جدید سال خوبی برای همه کودکان و نیازمندان باشد."


ویدیو : آرزوهای کریستیانو رونالدو برای سال 2015