آرایش تكمیلی و ترمیمی : با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن ...



با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن و یا پورد میتوانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امكان بپوشانیم.

 

آرایش ترمیمی , آرایش عروس در شیراز , آرایش

 

آرایش عروس , آرایش و زیبایی , لوازم آرایش میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را كوچكتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم. اگر در این كار دقت نكیم، این لكه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلكه چهره را زشت نیز خواهند كرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از كرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تكرار بهتر میشود چون تكرار این آرایش باعث میشودكه متوجه شویم كه چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد كامل نشان دهیم.

 

به طور مثال برای بینی پهن، كنار بینی را كمی تیره تر میكنیم و روی بینی را پودر میزنیم. درمورد بینیهای بلند، نوك بینی را تیره ترمیكنیم و در بینی های كج، رنگ تیره را در كنار بینی و رنگ روشن تر را در وسط بینی به كار میبریم.

 

آرایش چشم , آرایش صورت , آرایش غلیظ

 

مدل آرایش , آموزش آرایش , آرایش محرم برای پوشاندن جای زخم و یا جوش، آكنه، لكه های روی پوست و سیاهی دور چشم و خطوط ریز و پهن كنار دهان عمل ترمیمی وتكمیلی را بعد از زدن فوندیشن انجام میدهیم، زیرا فوندیشن را نمیتوانیم روی پودر بزنیم و مانع پاك شدن آن شویم.پودر و یا كرمهای ترمیمی در رنگهای روشن، متوسط و تیره ساخته میشوند.

 

خرید لوازم آرایش , کیف لوازم آرایش , سالن آرایش حلقه سیاه دور چشم را میتوان با استفاده از كرم پودر ترمیمی پوشاند. البته دلایل زیادی برای افتادن حلقه سیاه دور چشم و گودرفتن و پف كردن پلكها وجود دارد، مثل كم خوابی، غذای نامناسب، مصرف مشروبات الكلی، ناراحتی های كلیوی و... كه در این

 

پاک کننده آرایش , آرایش ابرو , میز آرایش صورت باید ابتدا در رفع مشكل اصلی بكوشیم و سپس از آرایش كمك بگیریم. به هر حال، پلكها و اطراف چشم را تا زمانی كه تیره و گود رفته هستند روشنتر میكنیم و یا در حالتی كه پف كرده اند برای پوشاندن این پف ، روی آن را با پودر تیره تر و اطراف آن را با پودرروشن میپوشانیم و به دقت پودر را پخش میكنیم.

 

مدل آرایش عروس , آرایش مو , فروش لوازم آرایش

 

بازیگران زن ایرانی بدون آرایش , مدل آرایش صورت دخترانه , آرایش پاییزی از پودر تیره برای كوچكتر نشان دادن بینی بزرگ و یا كج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلكهای سنگین، چانه برجسته و پیشانی جلوآمده استفاده میكنیم.از پودر روشن برای بزرگتر نشان دادن بینی كوتاه، چشمان گود رفته كوچك، صورت باریك و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریك و بلند وپوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده میكنیم.

 

آموزش آرایش صورت , فروشگاه لوازم آرایش , خرید اینترنتی لوازم آرایش برای برجسته تر نشان دادن گونه ها، یك خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یك خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه میكشیم. فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی میزنیم.

 

آرایش لب , سالن آرایش و زیبایی , آرایش کردن زخمهای كوچك، خال و لكه سیاه را با فوندیشن میتوانیم بپوشانیم كه بهتر است با انگشت فوندیشن را كاملا پخش كنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. برای پوشاندن لكه های بزرگ و خال یا لكه مولودی (اصطلاحا همان ماه گرفتگی) مسلما وقت بیشتری باید صرف كنیم و با صبر و حوصله به قدر كافی كار كنیم. بعد از زدن فوندیشن، مواد پوشاننده راروی لكه می مالیم و مجددا لایه نازكی از فوندیشن را روی آن میزنیم و سپس تمام صورت را به طور یكنواخت پودر میزنیم. باید توجه داشته باشیم كه استفاده از فوندیشن خیلی زیاد و ضخیم، بدون پخش كردن صحیح مشكل صوزت را بدتر از آنچه كه هست نشان میدهید.


ویدیو : آرایش تكمیلی و ترمیمی