آدم های فهیم همه اپل دارند! + عکس : اپلیکیشن جدید اپل می خواهد که نگاه شما ...


اپلیکیشن جدید اپل می خواهد که نگاه شما را به یادگیری عوض کند. iBook 2 Textbooks اپلیکیشن جدید اپل است که ادعا می کند مباحث علمی را به زبانی متفاوت و دوست داشتنی به شما یاد می دهد.  پادشا به نقل از نارنجی : دقایقی پیش اپل گام جدیدی در دنیای آموزش برداشت. تلاشی برای اختراع مجدد سیستم آموزشی. چقدر تا به حال به خواندن ریاضیات، زیست شناسی، فیزیک، شیمی و… علاقمند بوده اید؟

زنان شهوتی چه خصوصیاتی دارند , زنان چه نوع کیری دوست دارند , فیلم هایی که ارزش دیدن دارند

اپلیکیشن جدید اپل می خواهد که نگاه شما را به یادگیری عوض کند. iBook 2 Textbooks اپلیکیشن جدید اپل است که ادعا می کند مباحث علمی را به زبانی متفاوت و دوست داشتنی به شما یاد می دهد.

مواد لازم برای آموزش یک آی پد و یک اپلیکیشن iBook 2 Textbooks است. فعلا ۸ کتاب درسی-آموزشی مهم در مباحث مختلف مانند شیمی، فیزیک و زیست شناسی آماده است. برای مثال می توانید کتاب زیست شناسی را با حجم ۲.۷۷ گیگابایت دانلود کنید و یک مجموعه چند رسانه ای جذاب آموزشی داشته باشید. هر کتاب آموزشی با قیمت ۱۵ دلار به فروش می رسد.

انتشارات بزرگی مانند McGraw-Hill و Pearson برای تهیه این کتاب ها با اپل همکاری کرده اند و قرار است کتابخانه علمی آموزشی اپل به زودی سرشار از کتاب های درسی شود تا آی پد تبدیل به یکی از بزرگ ترین گجت های آموزشی شود.

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید.

غذاهایی که طبع گرم دارند , افراد باهوش چه خصوصیاتی دارند , جوش ها هم فوایدی دارند

مواد غذایی سالم که خواص دارویی دارند , ورزش هایی که برای بدن ضرر دارند , زنان چه مردانی را دوست دارند

توقعاتی که دارند , کشور هایی که کنکور دارند , زنان شاد چه ویژگی دارند؟

توالت ایرانی بر توالت فرنگی چه مزیت هایی دارند؟ , سوره هایی که سجده دارند , سیاستمداران ایرانی چه موبایلی دارند؟

میوه های که ویتامین d دارند , چرا افراد با حمله قلبی اغلب احساس درد در بازوی چپ خود دارند؟ , رهبران بزرگ چگونه آرامش دارند؟

روغن های مایع مانند روغن زیتون چه مزیتی نسبت به روغن های جامد دارند , شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی چه نام دارند؟ , چه کسانی حس ششم دارند

زنان چه نوع التی را دوست دارند , کدام پسرها قصد ازدواج دارند , ایا زنان هم اب دارند

مقدار کالری که زنان در دوران بارداری خود نیاز دارند , آیا زنان آب دارند , خانه هایی که گاراژ دارند



ویدیو : آدم های فهیم همه اپل دارند! + عکس