آدم‌ربایی 300 میلیونی به خاطر هزینه عروسی : تحقیقات کارآگاهان پلیس درباره ربودن ...


تحقیقات کارآگاهان پلیس درباره ربودن دختری، به دستگیری زوجی جوان منجر شد. باشگاه خبرنگاران جوان: تحقیقات کارآگاهان پلیس درباره ربودن دختری، به دستگیری زوجی جوان منجر شد.

آدم ربایان در اعترافات اولیه‌شان مدعی شدند برای تأمین مخارج جشن عروسی‌شان دست به این كار زدند.چند روز قبل دختر جوانی نزد مأموران انتظامی پایتخت رفت و گفت ساعتی قبل زن و مردی جوان او را ربوده بودند تا از خانواده‌اش باج‌خواهی كنند اما وی توانسته از دست آنها فرار كند.

وی در توضیح این ماجرا گفت: من در كار آموزش زبان انگلیسی هستم.

چند روز قبل زنی تماس گرفت و برای آموزش خصوصی با من قرار گذاشت. وقتی به محل ملاقات‌مان رفتم او همراه مردی جوان من را به زور سوار خودروی‌شان كردند. مرد جوان عینك دودی به چشمش زده بود و نمی‌توانستم چهره‌اش را به خوبی ببینم.

او چند دقیقه بعد پیاده شد تا از طریق تلفن عمومی با خانواده‌ام تماس بگیرد. آنطور كه شنیدم آنها می‌خواستند از پدرم 300میلیون تومان باج بگیرند. درحالی‌كه فقط من و زن جوان در خودرو بودیم من با داد و فریاد از رهگذران كمك خواستم و توانستم از ماشین پیاده شوم.

مرد جوان كه این شرایط را دید تلفن را رها و همراه همدستش از آنجا فرار كرد.

به‌دنبال این شكایت تحقیقات در این‌باره آغاز شد. رهگذران توانسته بودند شماره پلاك خودروی آدم‌ربایان را یادداشت كنند و همین سرنخ به دستگیری آدم‌ربایان منجر شد. زن و مرد جوان كه نامزد یكدیگر هستند در جریان بازجویی‌ها اتهام‌شان را پذیرفتند.

زن جوان گفت: نامزدم گفت یكی از اقوامش وضعیت مالی خوبی دارد و اگر دختر او را بدزدیم می‌توانیم از او پول زیادی بگیریم و با آن جشن عروسی بگیریم و من هم موافقت كردم. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.


ویدیو : آدم‌ربایی 300 میلیونی به خاطر هزینه عروسی