آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره تیم‌های لیگ برتر : با پایان فینال جام حذفی، شرایط ...


با پایان فینال جام حذفی، شرایط نیمکت‌های لیگ برتر مشخص می‌شود. خبر آنلاین: شاید فینال جام حذفی سرنوشت لیگ برتر را به کلی عوض کند. بعد از این بازی است که چرخش مربیان در لیگ برتر استارت می‌خورد؛ برنامه‌ای که همه شرایط را عوض می‌کند.

استقلالی‌ها به امید این بازی نشستند تا در پایانش به دنبال علیرضا منصوریان بروند. اگرچه گروهی در هیات مدیره استقلال با آوردن او مشکل دارند اما منصوریان این روزها خواسته هواداران استقلال است. اتفاقی که سبب می‌شود تا هیات مدیره او را گزینه اول تیمش بداند. اگرچه نفتی‌ها هم نمی‌خواهند به این سادگی مربی جوانشان را از دست بدهند و تا به حال با چند بیانیه رسمی از مدیران استقلال برای آوردن نام منصوریان انتقاد کرده‌اند. نفتی‌ها امید دارند با حمایت هواداران استقلال بتوانند اولین جام قهرمانی باشگاهشان را بدست بیاورند.

در صورت پیوستن منصوریان به استقلال، گردش مربیانی در لیگ برتر اتفاق می‌افتد. در روزهایی که حسین فرکی گفته برای برگشتن به سپاهان تردید دارد، او اگر بخواهد در تهران کار کند. نفت بهترین گزینه‌اش است. قهرمان دو دوره متوالی لیگ به تیمی می‌رود که یکی از هشت تیم برتر آسیاست. تیمی که پایه موفقیتش را خودش گذاشته بود.

رفتن فرکی از سپاهان هم سبب می‌شود اصفهانی‌ها به دنبال مربی باشند. برای آنها بهترین گزینه، برانکو ایوانکوویچ است. مربی پرسپولیس که قرارداد یکساله با قرمزها دارد، چون شرایط مالی قراردادش هنوز پرداخت نشده، می‌تواند به جدایی فکر کند. آن هم در شرایطی که اصلا مشخص نیست چه اتفاقی برای تیم محبوب پایتخت می‌افتد.


ویدیو : آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره تیم‌های لیگ برتر