آخرین قیمت یونایتد برای فروش دخیا به رئال : سه روز به پایان مهلت نقل و انتقالات ...


سه روز به پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده اما هنوز وضعیت داوید دخیا در منچستریونایتد مبهم به نظر می رسد. ورزش سه: چنانچه پیش بینی می شد، داستان انتقال دخیا از یونایتد به رئال مادرید، به روزهای پایانی نقل و انتقالات کشیده شده است. باشگاه رئال مادرید از دو ماه پیش، مذاکرات جدی خود برای جذب دخیا را با مدیران منچستریونایتد آغاز کرد اما نتیجه این مذاکرات تا به امروز منفی بوده؛ هرچند که هر دو طرف می دانند که در نهایت دخیا به رئال مادرید خواهد پیوست.

یونایتد که آخرین بار تقاضای 47 میلیون یورو برای واگذاری دخیا کرده بود، به ادعای میرور، حالا 7 میلیون یورو از مواقع قبلی خود عقب نشینی کرده و پیشنهاد 40 میلیونی برای دروازه بان اسپانیایی خود را قبول خواهد کرد اما رئالی ها که می دانند قرارداد دخیا تنها 10 ماه دیگر به اتمام می رسد و طبق قوانین، او از ژانویه می تواند با تیم بعدی خود وارد مذاکره شود، حاضر نیستند بیش از 35 میلیون یورو به یونایتد بپردازند.

همه امید مدیریت رئال مادرید به ژرژ مندس، مدیر برنامه های مشهور دخیاست تا بلکه او بتواند مدیران یونایتد را متقاعد به فروش دخیا با رقم 35 میلیون یورو کند.دخیا در هفته های اخیر از سوی فان خال حتی در فهرست 18 نفره منچستریونایتد نیز قرار نمی گیرد و بازی های تیمش را از روی سکوها تماشا می کند.


ویدیو : آخرین قیمت یونایتد برای فروش دخیا به رئال