آخرین قیمت ارزان ترین آپارتمان‌های تهران : کمتر از یك هفته به شروع ماه محرم ...


کمتر از یك هفته به شروع ماه محرم باقی مانده است به همین خاطر برخی از فروشنده‌ها در بازار مسکن تعجیل برای فروش واحدهای خود دارند؛ چرا که ‌این روزها شواهد نشان می‌دهد که خریداران کم کم در حال خارج شدن از بازار هستند و به همین دلیل‌این دسته از مالکان با در نظر گرفتن حداقل امتیاز برای واحدهای فروشی‌شان در نظر دارند تا در آخرین لحظات واحدهای فروشی خود را نقد کنند. کمتر از یك هفته به شروع ماه محرم باقی مانده است به همین خاطر برخی از فروشنده‌ها در بازار مسکن تعجیل برای فروش واحدهای خود دارند؛ چرا که ‌این روزها شواهد نشان می‌دهد که خریداران کم کم در حال خارج شدن از بازار هستند و به همین دلیل‌این دسته از مالکان با در نظر گرفتن حداقل امتیاز برای واحدهای فروشی‌شان در نظر دارند تا در آخرین لحظات واحدهای فروشی خود را نقد کنند.

 از سوی دیگر هم عده‌ای از فروشنده‌ها که در بازار مسکن مناطق مختلف تهران در رفت و آمد هستند شاید نرخ پیشنهادی فروش واحدشان را کمتر، بیشتر یا برابر با قیمت واحدهای مشابه در منطقه اعلام کرده باشند اما اظهار کرده‌اند که فوری یا در کوتاه‌ترین فرصت به دنبال خریدار هستند که بدین شرح است:

قیمت هر متر مربع یک واحد مسکونی 53 متری ( بازسازی شده ) با پارکینگ و انباری در محله جنت آباد، یک میلیون و 100 هزار تومان پیشنهاد شده است و مالک در آگهی اعلام کرده که تعجیل زیادی برای فروش هر چه سریع‌تر دارد.

علاوه براین در منطقه تهرانپارس، شرق بلوار پروین یک واحد مسکونی 55 متری، طبق گفته مالک زیر قیمت آماده تحویل به خریدار است و البته‌ این واحد از شرایط پرداخت برخوردار است؛ زیرا 30 میلیون تومان مبلغ خرید به صورت نقدی باید پرداخت شود و 22 میلیون تومان در رهن و از 20 میلیون تومان وام بهره‌مند است.

از طرف دیگر یک مشاور املاک در خیابان امیرآباد اظهار کرده که یک فروشنده واقعی قصد فروش واحد خود را دارد و 2 میلیون و 700 هزار تومان قیمت هر متر مربع ‌این واحد است. البته واحد مذکور به میزان 40 میلیون تومان در رهن است و متقاضی هم می‌تواند از 10 میلیون تومان وام خرید استفاده کند.

از سوی دیگر مالکی واحد 60 متری خود را در منطقه نیاوران در خیابان نخجوان به بازار اجاره عرضه و اعلام کرده‌است: واحدش را به متقاضی مجرد هم اجاره می‌دهد. اجاره بهای ‌این واحد 10 میلیون تومان ودیعه به همراه یک میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

همچنین در حوالی چهار راه لشگر یعنی در خیابان غفاری یک واحد مسکونی 63 متری نوساز با شرایط 20 میلیون تومان ودیعه و 150 هزار تومان اجاره ماهانه به مستاجر واگذار می‌شود و مالک اذعان کرده اجاره بها قابل تبدیل و نیز از تخفیف هم برخوردار است.


ویدیو : آخرین قیمت ارزان ترین آپارتمان‌های تهران