آخرین خبرها درباره دختر کشته شده در خادثه مهاباد : تحقیقات دستگاه قضایی نشان ...



آخرین خبرها , متن درباره دختر , آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه 24 آبان 95

تحقیقات دستگاه قضایی نشان می دهد متهمِ دستگیر شده حادثه مهاباد یک مهندس طراحی داخلی است و هیچ سابقه همکاری با هیچ دستگاه دولتی را ندارد؛چه برسد به اینکه مامور امنیتی باشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایحان غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی توکل حیدری با اشاره به حادثه هتل مهاباد گفت: متهم مهندس و متخصص طراحی داخلی ساختمان است و فعالیت وی در زمینه ارتقاء استاندارد هتلداری بوده است وی برای همین منظور در هتل تارا مهاباد حضور داشته و تحقیقات ما هرگونه وابستگی وی به دستگاههای دولتی را رد می‌کند؛ چه برسد به اینکه وی بازرس یا مامور امنیتی باشد.


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه بررسی 25 پیامک رد و بدل شده بین متهم و متوفی نشان می‌دهد که متهم، متوفی را به اتاقش دعوت کرده است، تصریح کرد: متهم اعلام کرده که چند دقیقه پس از حضور متوفی در اتاق و گفت‌ وگوی آن دو با یکدیگر، رییس هتل که متوجه عدم حضور متوفی شده، تلفنی ماجرا را به مادر متوفی اطلاع می‌دهد و مادر متوفی نیز به دخترش زنگ می‌زند که رییس هتل دنبال تو می گردد. پس از این تماس متوفی با یکی از همکارانش تماس می گیرد تا سر و گوشی آب دهد و ماجرا را به وی اطلاع دهد.


حیدری افزود: بر اساس گفته های متهم، همکار متوفی پس از بررسی به وی اطلاع می دهد که رییس هتل مشغول کنترل دوربینهای مدار بسته است. متهم دستپاچه شده و تصمیم می گیرد اتاق را ترک کند و این کار را از طریق بالکنها انجام می دهد. وی چند بالکن کناری را که هر یک حدود 80 سانتیمتر با یکدیگر فاصله داشته‌اند، طی می کند و پس از آن تصمیم می گیرد که از طریق بالکن به طبقه پایین تر بپرد که پس از آویزان شدن از بالکن موفق به این کار نشده و به پایین پرت می شود.


حیدری خاطرنشان کرد: معاینات پزشکی قانونی هرگونه شایعه در مورد تجاوز به متوفی را رد می کند و نشان می دهد که رابطه‌ای در این حد بین متوفی و متهم وجود نداشته و دادگستری آذربایجان غربی ماجرای هتل تارا را از حیث ایمنی ساختمان و فقدان موانع لازم در بالکنها نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: بدنبال دامن زدن رسانه‌های معاند به شایعات بی‌اساس در این مورد، این شایعات به سرعت در شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرده و در نهایت به اعتراضاتی منجر شده و انتشار فوری تصاویر و فیلم های مربوط به این اعتراضات در رسانه های ضد انقلاب مشکوک بنظر می رسد و حتی برخی رسانه‌های بیگانه اقدام به کشته سازی برای این تجمع هم کردند.


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان سخنانش گفت‌: خواهان هوشیاری مردم و توجه نکردن به شایعات رسانه‌های معاند هستم و دستگاه قضایی همه ابعاد این حادثه را بدقت و بسرعت مورد بررسی قرار داده و نتایج را پس از قطعیت، به اطلاع مردم خواهد رساند.


   اخبار  اجتماعی  -  خبرآنلاین


ویدیو : آخرین خبرها درباره دختر کشته شده در خادثه مهاباد