آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با قطر : آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش ...


آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی مقابل قطر با حضور تمامی نفرات در ورزشگاه المپیک سیدنی برگزار شد. خبرگزاری ایسنا: آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با تیم ملی قطر عصر امروز (از ساعت 18 به وقت محلی) در ورزشگاه المپیک پارک شهر سیدنی برگزار شد.

با توجه به برگزاری بازی در روز پنجشنبه (فردا) امروز ملی‌پوشان تمرینات سبکی را انجام می‌دهند اما این تمرین هم در 15 دقیقه‌ اول برای پوشش خبری به روی خبرنگاران باز است.

ملی‌پوشان امروز با لباس‌های سبز رنگ همانند دیروز به میدان آمدند.

امیر حسین صادقی، مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان که دیروز (سه‌شنبه) به خاطر آسیب دیدگی‌ اختصاصی تمرین کردند، هر سه در تمرینات امروز حضور داشتند.

کارلوس کی‌روش پس از حضور در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی قطر وارد محل تمرین شد و در کنار اوسیانو دقایقی در اطراف زمین قدم می‌زد و ورزشگاه را تماشا می‌کرد.

ورزشگاه المپیک سیدنی گنجایش 84 هزار نفری دارد و به خاطر تغییراتی که پس از المپیک 2000 سیدنی در آن انجام شد، ظرفیتش به حدود 20 هزار نفر کاهش پیدا کرد.

هاشم بیگ‌زاده پس از عمل جراحی دستش به اردوی تیم ملی ملحق شده و با گرم کن روی نیمکت تیم ملی ایران نشست.

عمده کار بازیکنان در مدتی که در پوشش رسانه آن برای خبرنگاران باز بود، تمرینات بدنسازی و گرم کردن بدن‌ها بود و در شروع مرور کارهای تاکتیکی تمرین برای پوشش رسانه‌ای بسته شد.

تیم ملی قطر بعد از ایران در این ورزشگاه تمرین خواهد کرد.


ویدیو : آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با قطر