آخرین تصاویر قربانیان، پیش از انفجار آنکارا : قربانیان انفجارهای روز شنبه ترکیه، ...


قربانیان انفجارهای روز شنبه ترکیه، پیش از وقوع این حملات با انتشار تصاویری از خود اعلام کرده بودند که برای آوردن صلح به آنکارا می روند. خبرگزاری مهر: دو انفجار تروریستی در نزدیکی ایستگاه راه آهن شهر آنکارا در روز شنبه بیش از ۱۰۰ کشته و حدود ۲۵۰ مجروح به جا گذاشت. این انفجار ها پیش از برگزاری راهپیمایی گروه های صلح طلب به وقوع پیوست.

اولین تصویر از انفجار مهیب در آنکارا , آخرین تصاویر دریاچه ارومیه , جدیدترین تصاویر از پیکرهای پاک شهدای انفجار تروریستی حله توسط داعش

این فعالان برای اعتراض به درگیری های اخیر بین ارتش ترکیه و حزب منحله کارگران کردستان (پ ک ک) گردهم آمده بودند، اما دهها نفر از آنها پیش از آنکه بتوانند این راهپیمایی اعتراضی را برگزار کنند، در این انفجارها جان باختند.

«دجله دلی» دختر دانشجویی است که برای اعتراض به سیاست های جنگ طلبانه دولت ترکیه با این فعالان همراه شد. وی در حین عزیمت به آنکارا در اتوبوس تصویری از خود و دیگر فعالان دانشجویی که هدفی مشترک آنها را گردهم آورده بود، گرفت.

هر چند این تصویر با عنوان «به آنکارا می رویم تا صلح بیاوریم» در شبکه های اجتماعی منتشر شد، اما بیشتر افرادی که در آن دیده می شوند، ساعتی پس از گرفته شدن عکس، کشته شدند. آمارهای غیررسمی حاکی است در دو انفجار مذکور بیش از ۱۲۰ نفر جان باخته اند.

آخرین وضعیت سریال علی البدل تصاویر , آخرین اخبار و جزییات انفجار تروریستی در فرودگاه اتاتورک استانبول , جزییات انفجار در منهتن نیویورک تصاویر

این جوانان که با آرزوی بازگرداندن صلح راهی پایتخت ترکیه، جایی که محل تصمیم گیری دولتمردان است شده بودند، خود قربانی تروریسم شدند. تروریسمی که سیاست های اشتباه دولت به شدت گرفتن آن انجامیده است.

به گفته شهروندان ترک رویکرد غلط آنکارا در قبال سوریه و حمایت سیاسی و نظامی اش از گروه های تروریستی در این کشور باعث شده که آتش تروریسم از مرزهای سوریه گذشته و به قلب ترکیه برسد. بر این اساس ترکیه در واقع زمانی که سلاح و مهمات برای تروریست های سوریه می فرستاد و مسیر عبور آنها را از مرزهای خود باز می گذاشت، هیزم این آتش خانمان سوز را فراهم می کرد.

انفجار شدید موتور بوییگ 737 در حال پرواز تصاویر , چرا قربانیان داعش هنگام اعدام کاملا آرام هستند؟ تصاویر , آخرین اخبار انفجار فرود اه استانبول



ویدیو : آخرین تصاویر قربانیان، پیش از انفجار آنکارا