آخرین اخطار برانکو به آقای گل :  ترس از انحراف طارمی به مسیر صادقیان!آخرین ...



آقای برانکو برایت دام پهن کردند  , آخرین خبر , آخرین اخبار

 ترس از انحراف طارمی به مسیر صادقیان!
آخرین اخطار برانکو به آقای گل

برانکو ایوانکوویچ در بازی هفته گذشته خود مقابل صبا تصمیم عجیبی گرفت و مهدی طارمی ستاره بوشهری خود را نیمکت نشین کرد.

به گزارش ورزش سه، آنچه که این نیمکت نشینی را برجسته می کرد، رفتار عجیب طارمی در تمرین چهارشنبه هفته گذشته بود که باعث شد برانکو بدون معطلی این تصمیم را درباره وی بگیرد حال آنکه تیم به دلیل مصدوم ها و محروم های زیاد نیاز زیادی به حضور آقای گل امسال داشت اما به هرحال تخلفی که طارمی انجام داده بود در حدی بود که برانکو در مورد کنار گذاشتن  وی تردیدی به خود راه نداد.

به جز مهدی طارمی، رضا نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس هم وضعیت مشابه با وی را دارد و اگرچه موضوع او با طارمی متفاوت است اما به هر حال وی هم نتوانسته  از نظر شکل رفتاری در یک ماه گذشته نظر برانکو را به خود جلب کند که بخشی از این موضوع به حالات  خاص این بازبکن در اوقات نیمکت نشینی باز می گردد.

مهدی طارمی که دو سال است در فوتبال ایران چهره شده و از دربی رفت سال گذشته با درخشش مقابل استقلال در فوتبال ایران به یک ستاره تبدیل شد، بی وقفه در سال گذشته درخشیده و در نظرسنجی برنامه نود نیز عنوان مرد سال فوتبال ایران را به دست آورد اما این بازیکن جنوبی هنوز خام و جوان است و شاید احتیاج به تجربیات بیشتری برای حضور در تیم بزرگی مثل پرسپولیس داشته باشد. چیزی که از او انتظار می رود مسئولیت پذیری بیشتر و دوری از حاشیه هایی است که هر استعدادی را از راه به در می کند نمونه اش  چهره ای مثل پیام صادقیان که دو سال پیش موقعیت امروز طارمی را داشت و امید فوتبال ایران تلقی می شد.

 

برانکو , آخرین اخبار ورزشی , آخرین

 

طارمی آشکارا در یکی، دو ماه گذشته از آن بازیکن سربه تو و دوست داشتنی فاصله گرفته و وجنات ستاره ای پیدا کرده است چیزی که باعث شده بی انضباطی های غیرقابل تحملی هم از وی بروز کند. با این حال برای برانکو حفظ انضباط مهمتر از هر چیز دیگری است و او با استفاده از علی علیپور به سادگی از اسم آقای گل فوتبال ایران گذشت و او را نیمکت نشین کرد. این یک پیغام روشن به مهدی طارمی است که باید بیشتر از این ها از خود مراقبت کند که تیم از همه بازیکن ها  مهمتر است .

 صد البته بخشی از این وظیفه مراقبتی به باشگاه بازمی گردد که نباید در قبال سرنوشت خود بی تفاوت باشد. بخاطر داشته باشیم فوتبالیست های ایرانی در چه شرایطی از آزادی های بی حساب در شبکه های اجتماعی برخوردارند و ممکن است در معرض چه معاشرت هایی قرار بگیرند.

 در هر صورت اخطار برانکو در پایان سال ۹۴ به این ستاره های تیم داده شده و او امیدوار است در سال آینده تمام بازیکنان با فرم وشکل و رفتار بهتری در خدمت تیم باشند و پرسپولیس را همچنان در کورس قهرمانی به عنوان یک مدعی نگه دارند. پختگی و بزرگی ستاره ها ،  آرزوی همه طرفداران فوتبال است  چراکه مهدی طارمی نه یک فوتبالیست معمولی بلکه یک سرمایه  مهم برای ماست.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : آخرین اخطار برانکو به آقای گل