آخرین اخبار از مسکن ویژه تهران : ثبت نام متقاضیان مسكن ویژه تهران از امروز ...


ثبت نام متقاضیان مسكن ویژه تهران از امروز از طریق سامانه اعلام شده و به صورت اینترنتی آغاز شد و تا روز دهم مهرماه ادامه دارد. خبرگزاری ایسنا: ثبت نام متقاضیان مسكن ویژه تهران از امروز از طریق سامانه اعلام شده و به صورت اینترنتی آغاز شد و تا روز دهم مهرماه ادامه دارد.

متقاضیان خرید مسكن ویژه تهران كه خود را واجد شرایط ثبت نام دیده‌اند از شنبه هفته گذشته با واریز 20 میلیون تومان در حسابی كه در یكی از شعب بانك مسكن گشوده‌اند آمادگی خود برای مالكیت یكی از 4800 واحد این نوع از مسكن اعلام كرده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان می‌توانند تا ششم مهرماه همچنان به افتتاح حساب و واریز 20 میلیون تومان اولیه در بانك مسكن اقدام كنند.

این افراد كه البته تعدادشان در مقایسه با تعداد واحدهای اعلام شده زیاد هم نیست، باید از امروز با مراجعه به سامانه Tehran.maskanmehr.net فرم ثبت‌نام را پر كنند.

* انصرافی‌ها از هتشم مهر بیایند


اما شاید هستند كسانی كه 20 میلیون تومان را واریز كرده‌اند اما بنا به هر دلیلی كه ناتوانی در پرداخت دیگر اقساط آن مهم ترین آن باشد، قصد انصراف داشته باشند در صورتی كه متقاضیان پس از واریز وجه اولیه، تقاضای انصراف داشته باشند، باید از هشتم مهرماه با دریافت فرم انصرافی به شعبه بانك مسكن مربوطه مراجعه كنند و از مراجعه به شعب بانك قبل از تاریخ مذكور اكیدا خودداری كنند.

صرفا متقاضیانی می‌توانند برای تکمیل اطلاعات وارد سامانه مذکور شوند که شرایط آنها در بررسی های اولیه مردود نشده باشد.

ورود به سامانه به منزله تایید کامل و نهایی شرایط متقاضیان نیست و بررسی‌های تکمیلی در مراحل بعدی به شرح مندرج در شیوه نامه ثبت نام انجام خواهد شد.


ویدیو : آخرین اخبار از مسکن ویژه تهران