آخرین اخبار از فیلترینگ هوشمند شبکه های اجتماعی : عضو شورای عالی فضای مجازی ...



اخبار شبکه های اجتماعی , آخرین اخبار اجتماعی , آخرین اخبار در مورد فیلترینگ تلگرام

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: مجموعه‌هایی که در حال پیاده‌سازی فیلترینگ هوشمند هستند با جدیت کار را دنبال و تکمیل می‌کنند.

حجت‌الاسلام حمید شهریاری در پاسخ به این سوال که مدتی از اجرای فیلترینگ هوشمند روی شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌گذرد آیا این روش از نظر رضایت‌مندی و موفقیت قابل تسری به دیگر برنامه‌ها و فضای اینترنت است، اظهار داشت: پروژه فیلترینگ هوشمند طرحی مناسب برای پالایش هدفمند محتوا در کشور است که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است و وزارت ارتباطات توضیحاتی را درباره اجرای این پروژه به شورای عالی فضای مجازی ارائه کرده است.

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: هر پروژه در ابتدا با ضعف‌ها و نقص‌هایی همراه است که با تدریج با تکمیل پروژه نواقص اصلاح می‌شوند. هم اکنون مجموعه‌هایی که در حال پیاده‌سازی فیلترینگ هوشمند هستند با جدیت این کار را دنبال می‌کنند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا روش فعلی فیلترینگ هوشمند برگرفته از مدلی در کشورهای دیگر است و آیا کشور دیگری نیز استفاده شده است، گفت: هر کشور درباره فیلترینگ رویکرد خاص خود را دارد و در این باره حتما نباید نمونه و مشابه خارجی وجود داشته باشد.

اخبار اجتماعی - تسنیم

 


ویدیو : آخرین اخبار از فیلترینگ هوشمند شبکه های اجتماعی