آخرین اخبار از دستیاران دنیزلی؛ عاشوری می ماند، سومدیک می رود :       آخرین ...



 

 

آخرین اخبار , آخرین اخبار ورزشی , آخرین اخبار انعکاس 24

 

آخرین اخبار از دستیاران دنیزلی؛ عاشوری می ماند، سومدیک می رود

محسن عاشوری به احتمال فراوان دستیار ایرانی دنیزلی در پرسپولیس خواهد بود.

مصطفی دنیزلی به مسئولین باشگاه پرسپولیس اعلام کرده به 3 دستیار احتیاج دارد که یکی از این سه نفر ایرانی خواهد بود. یک مربی تمرین دهنده و یک مربی گلرها در کنار دستیار ایرانی کادرفنی جدید سرخ‌ها را در کنار دنیزلی تشکیل می‌دهند. مربی دروازبان های پرسپولیس احتمالا نورالدین خواهد بود که سال‌ها در کنار دنیزلی حضور داشته و سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد.

در خصوص دستیار ایرانی دنیزلی هم گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس حمایت خود را از ادامه حضور محسن عاشوری در این تیم اعلام کرده‌اند و علی پروین هم بی میل نیست شاگرد قدیمی‌اش به حضور خود در پرسپولیس ادامه دهد.

دنیزلی ظاهرا همچنان به حضور مربی بدنساز در کادر فنی تیم‌هایش اعتقادی ندارد و مثل لیگ ششم با تمرینات سخت و فشرده تاکتیکی قصد دارد آمادگی بدنی بازیکنان پرسپولیس را حفظ و ارتقا دهد. به این ترتیب رالف سومدیک و سردان گمالوویچ که با نظر استیلی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شدند با این باشگاه قطع همکاری خواهند کرد. البته گمالوویچ ترجیح داده تا به تعطیلات کریسمس نرود تا همکاری اش را با پرسپولیس ادامه بدهد اما همه چیز پس از آمدن این مربی ترک به ایران مشخص خواهد شد.


ویدیو : آخرین اخبار از دستیاران دنیزلی؛ عاشوری می ماند، سومدیک می رود