آتش سوزی در پست برق 63 کیلو ولت(تصاویر) : یکی از پست های برق جاده خاوران عصر ...



یکی از پست های برق جاده خاوران عصر دیروز آتش گرفت که با تلاش آتش نشانان از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نگهبان و شهروندانی که شاهد خروج شعله های آتش و دود زیاد از داخل محوطه ی پست فشارقوی برق بودند سراسیمه مشاهدات خود را به سامانه 125 اطلاع دادند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله در ساعت 17:37 روز گذشته زنگ ایستگاه های 15 و 37 را به طورهمزمان بصدا در آورد و آتش نشانان به همراه یک دستگاه تانکر آب را روانه جاده خاوران، نرسیده به میدان آقانور کرد.

این گزارش حاکیست بررسی های اولیه نشان داد که یکی از تجهیزات این پست برق به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد که درپی آن شعله، حرارت و دود خیلی زیادی از آن بیرون زد.

بنا به گفته عزیزغلامی نسب معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی، به علت ولتاژ خیلی بالا و در مدار بودن پست برق، آتش نشانان با توجه به خطر برق گرفتگی مجبور شدند تا رسیدن عوامل برق برای خارج کردن پست برق از مدار اصلی، از تردد افراد در محل حادثه جلوگیری کنند و همچنین اقدامات اولیه را برای ایمن کردن محل انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور عوامل برق در محل و خارج کردن پست برق از مدار، نیروهای آتش نشانی با ایمنی کامل مشغول عملیات شدند و از چند جهت با استفاده کف خاموش کننده اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

غلامی نسب تصریح کرد: خوشبختانه پس از خاموش شدن کامل آتش سوزی و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر به پست فشارقوی برق، آتش نشانان با ایمن کردن کامل محل و تحویل آن به مسئولین مربوطه، به عملیات خود پایان دادند.
 
معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی اظهار داشت: علت وقوع این حادثه و نیز برآورد خسارات وارده توسط کارشناسان آتش نشانی و برق منطقه در دست بررسی است.

حادثه آتش سوزی برج طاووس بزرگترین برج گیلان تصاویر , 50 کیلو آلبالو , دانلود 50 کیلو آلبالو

 

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

 

دانلود فیلم سینمایی 50 کیلو آلبالو , 50 کیلو آلبالو دانلود , تصاویر عاشقانه

 

آتش سوزی , فیلم 50 کیلو آلبالو , پنجاه کیلو آلبالو

 

دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو , تصاویر خنده دار , 50 کیلو البالو

 

  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : آتش سوزی در پست برق 63 کیلو ولت(تصاویر)