1359 سکه‌ مهریه​ام را می خواهم اما طلاق نه! : وضع مالی شوهرم تقریباً مناسب ...


وضع مالی شوهرم تقریباً مناسب است و می‌تواند مهریه‌ام را بپردازد و حاضرم آن را به صورت قسطی دریافت کنم.  فارس: زنی در دادگاه خانواده مهریه‌ 1359 سکه طلای خود را درخواست کرد. شوهر او ابتدا از پرداخت مهریه امتناع می‌کرد ولی بعد از محکومیت به پرداخت آن، برای تقسیط مهریه همسرش به التماس افتاد.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد. 

* 1359 سکه طلا می‌خواهم 

این زن در حضور قاضی این شعبه با اشاره به اینکه مهریه‌ام که برابر با تاریخ تولدم یعنی 1359 سکه است را می‌خواهم، عنوان کرد: وضع مالی شوهرم تقریباً مناسب است و می‌تواند مهریه‌ام را بپردازد و حاضرم آن را به صورت قسطی دریافت کنم.

وی افزود: تنها حقم را می‌خواهم و هیچ‌گاه به جدایی فکر نمی‌کنم و شوهرم باید بداند که دیر یا زود این حق را باید بپردازد. 

* 3 سال و نیم از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد 

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه حاضر نیستم حالا که تنها حدود 3.5 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، مهریه‌ همسرم را بدهم، عنوان کرد: از زمانی که همسرم مرا برای دریافت مهریه‌اش به دادگاه کشانده است، دائم به جدایی فکر می‌کنم.

وی افزود: من و همسرم با یکدیگر هیچ مشکلی نداریم و معتقدم دادگاه تنها برای جدایی است و همسرم باید این موضوع را درک کرده و روی درخواستش پافشاری نکند. 

* مهریه‌ام را می‌خواهم 

زن بار دیگر در حضور قاضی این شعبه بیان کرد: مهریه‌ام را می‌خواهم و شوهرم باید آن را بپردازد و من در این خصوص کوتاه نمی‌آیم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد و با وجود مدارک لازم در خصوص اموال مرد، او را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد.

بعد از صدور حکم، مرد با التماس گفت که می‌خواهد مهریه‌ همسرش را به صورت اقساط بپردازد و از قاضی خواست که درخواست تقسیط را قبول کند. قاضی نیز اعلام کرد که باید درخواست تقسیط را به صورت جداگانه ارائه دهد و جلسه پایان یافت.


ویدیو : 1359 سکه‌ مهریه​ام را می خواهم اما طلاق نه!