۹ مدل مویی که شما را جوان تر نشان می دهد! : ممکن است استفاده از لوازم آرایش ...



ممکن است استفاده از لوازم آرایش یا کرم های ضد چروک شما را جوان تر و زیباتر جلوه دهد اما مدل مو بیشترین تاثیر را روی چهره ی شما خواهد داشت.

۱ . موهای درشت : اگر موهای شما از نوع موهای درشت می باشد ، این مدل مو بهترین مدلی است که شما را جوان تر نشان می دهد.

مدل مو که جوان نشان میدهد , کدام رنگ موها صورت را جوان نشان می دهد , رنگ هایی که انسان را جوان تر نشان می دهد

۲ . موهای بسیار ضخیم : این مدل مو که روی شانه ها می ریزد و یک مدل موی بلند می باشد مناسب موهایی است که ضخیم باشند و باعث کم سن و سال تر شدن شما می شود.

رادیو جوان , باشگاه خبرنگاران جوان , رامبد جوان

۳ . موهای لخت و صاف : این مدلی که در تصویر مشاهده می کند مناسب ترین مدل مویی است که ویژه ی موهای لخت می باشد و باعث جوان تر شدن شما می شود.

جوان , ویدا جوان , روزنامه جوان

۴ . موهای نازک : این مدل مو نیز بسیار مناسب موهای نازک و کم پشت می باشد زیرا باعث زیباتر شدن و کم سن وسال تر شدن شما می شود.

خبرگزاری جوان , جوان سازی , bamilo روز جوان

۵ . موهای چرب : این مدل مو که یک مدل موی کوتاه می باشد بهترین مدل مو ویژه ی موهای چرب می باشد که باعث جوان تر به نظر رسیدن شما نیز می شود.

استقلال جوان , همشهری جوان , کیست مویی

۶ . موهای حالت دار : مناسب ترین مدل مو ویژه ی موهای حالت دار را در تصویر مشاهده کنید و سعی کنید اگر موهایتان حالت دار است بیشتر از این مدل و حالت استفاده نمایید.

ورزش جوان , علی جوان , سایت رادیو جوان

۷ . موهای چین دار ( فر ) : این مدل که یک مدل موی بلند می باشد بهترین حالت ممکن برای جوان تر نشان دادن اشخاصی است موهای چین دار یا فر دارند.

ثبت نام یارانه زوج های جوان , اینستاگرام رامبد جوان , رامبد جوان و نگار جواهریان

۸ . موهای خاکستری : اگر جزو افرادی هستید که موهایتان خاکستری است پس باید بیشتر به مدل مویتان اهمیت دهید تا مسن تر به نظر نرسید، این مدل مو ، بسیار مناسب است و شما را جوان تر نشان می دهد.

آتش نشان , جوان موبایل , بیوگرافی ویدا جوان

۹ . موهای موج دار : بهترین مدل برای موهای موج دار مدلی است که در تصویر مشاهده می کنید ، این مدل شما را جوان تر نشان می دهد.

همسران رامبد جوان , عصر جوان , بیوگرافی رامبد جوان

منبع: آرایشیک

 


ویدیو : ۹ مدل مویی که شما را جوان تر نشان می دهد!