۴ نکته مهم درباره بهترین بازیگر اسکار امسال :     در اینجا اطلاعاتی که ممکن ...



اسکار بهترین بازیگر مرد 2016 , بهترین بازیگر زن اسکار 2016 , کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

 

 

در اینجا اطلاعاتی که ممکن است دوست داشته باشید درباره این بازیگر ۳۹ ساله بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

ژان دوژاردین ، بازیگر اصلی فیلم موفق آرتیست که در این فیلم نقش جورج والنتین ، ستاره فیلمهای صامت را بازی می کند ، قبلا" جایزه بهترین بازیگر مرد رقابتهای گلدن گلابز و بافتا را از آن خود کرده بود اما روز یک شنبه بزرگترین موفقیت خود را نیز کسب کرد و با غلبه کردن بر رقیبهای قدرتمندی همچون جورج کلونی و براد پیت ، جایزه بهترین بازیگر رقابتهای اسکار را نیز از آن خود کرد . در اینجا اطلاعاتی که ممکن است دوست داشته باشید درباره این بازیگر ۳۹ ساله بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم.

او مرد خانواده است و در حال حاضر همراه همسر کمدین خود ، "الکساندرا لامی دوژاردین" ۳۶ ساله در پاریس زندگی می کند.ژان دوژاردین و همسرش که در هنگام فیلمبرداری یک مجموعه کمدی فرانسوی با هم آشنا شدند ، درحال حاضر از سه فرزند نگهداری می کنند که هر سه آنها نتیجه ازدواجهای قبلی این دو هنرمند هستند. ژان از ازدواج قبلی خود دو فرزند پسر و الکساندرا از همسر سابقش یک دختر دارد.

او خیلی دیر حرفه بازیگری را آغاز کرد.او در یک محله در اطراف شهر پاریس بزرگ شد و در سن ۲۴ سالگی وارد این حرفه شد .او قبلا" گفته بود که بطور اتفاقی وارد این حرفه شده است.

ژان قبلا" یک قفل ساز بود . او قبل از اینکه کار خود را به عنوان یک بازیگر کمدین آغاز کند در یک قفل سازی شاگردی می کرد . البته او قبل از اینکه یک شاگرد قفل ساز شود نیز سعی کرده بود وارد حرفه بازیگری شود اما موفق نشده بود زیرا به او گفته بودند که صورتش بیش از حد گرد است و برای دوربین مناسب نیست.

او به هالیوود نقل مکان نمی کند. وقتی خبرنگاران از او سئوال کردند که آیا قصد دارد در آینده به آمریکا بیاید و در این کشور اقامت کند ، ژان پاسخ داد :"نه ! من یک شهروند پاریسی هستم و گمان می کنم اگر این شهر را ترک کنم ، فرانسه ناراحت می شود ، حداقل امیدوارم که از رفتن من ناراحت شود."... / پرتال آفتاب 


ویدیو : ۴ نکته مهم درباره بهترین بازیگر اسکار امسال