۴ خطر خانگی ۴ پیشگیری آسان :         ▪ خطر ۱ سقوط: سقوط به علت قرار گرفتن ...



 

 

درمان خانگی برای پیشگیری و درمان تبخال , پیشگیری از بیماری سرطان با یک داروی خانگی روش تهیه , درمان خانگی برای پیشگیری و درمان تبخال برج دنتال

 

 

▪ خطر ۱ سقوط: سقوط به علت قرار گرفتن روی صندلی نامناسب، نردبان نامطمئن، چهارپایه معیوب و قرار گرفتن موانعی در سر راه اتفاق می‌افتد.

 

 

▪ خطر ۲ لیز خوردن: لغزنده یا خیس بودن سطحی که روی آن قرار داریم؛ مانند خیس شدن کف آشپزخانه هنگام تعمیر شیرهای آب یا خیس شدن کف اتاق‌ها و پذیرایی هنگام تعمیر شوفاژها.

 


▪ خطر۳ برق گرفتگی: تماس بدن با جریان الکتریکی در هنگام تعمیر لوازمی که با جریان برق کار می‌کنند.

 


▪ خطر ۴ سوختگی: در سوختگی ناشی از برق گرفتگی تماس بدن با جریان برق هنگام کار با لوازم برقی، سیم کشی برق و نصب روشنایی و در سوختگی ناشی از حرارت و آتش تماس بدن با حرارت و آتش هنگام تعمیر اجاق گاز، آبگرمکن، شوفاژ از علل حادثه هستند....

 

 

 

و اما پیشگیری‌های ۴گانه:

 


▪ پیشگیری۱سقوط: روی نردبان استاندارد بایستید. اگر نردبان تاشونده دارید، حتما زنجیر آن را کنترل کنید که پایه‌ها را محکم نگه دارد. پله‌های نردبان را از نظر استحکام و ثبات کنترل کنید. از صندلی‌ و مبلمان و جعبه به عنوان زیرپایی استفاده نکنید. مسیر رفت و آمد را خلوت کنید تا پای شما به مانعی‌ گیر نکند.

 


▪ پیشگیری۲ لیزخوردن: تا حد امکان زمین زیر پای خود را خشک نگه دارید و دمپایی مناسب بپوشید. می‌توانید موکت را به اندازه کف دمپایی‌تان ببرید و با چسب موکت به کف دمپایی بچسبانید.

 


▪ پیشگیری۳ برق گرفتگی:
اگر با جریان برق سر و کار دارید، حتماً یک جفت دمپایی پلاستیکی بپوشید و روی سطحی چوبی یا لاستیکی قرار بگیرید. روی نردبان‌های فلزی نایستید. دستکش عایق یا حداقل دستکش لاستیکی آشپزخانه را بپوشید. با فازمتر جریان‌های برق را کنترل کنید و قبل از کار، فیوز را قطع کنید.

 


▪ پیشگیری۴ سوختگی: موارد پیشگیری ۱ را رعایت کنید و ضمنا دستکش پارچه‌ای، پیراهن ضخیم و آستین بلند و دور نگه داشتن صورت از منطقه خطر را از یاد نبرید.

 

 

 


ویدیو : ۴ خطر خانگی ۴ پیشگیری آسان