۲ بازیکن ما در آستانه اخراج از هتل هستند، تیموریان روحیه تمرین ندارد : واکنش ...



دو بازیکن پرسپولیس در تمرین امروز مصدوم شدند , یک فرد مشکوک از تمرین تیم ملی فوتبال اخراج شد  , سرمربی برزیلی تیم حقیقی چهار بازیکن را اخراج کرد

واکنش سرمربی استقلال به مشکلات مالی آبی‌پوشان
۲ بازیکن ما در آستانه اخراج از هتل هستند، تیموریان روحیه تمرین ندارد/ از نگاه ملی رویانیان لذت بردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دو بازیکن تیم ما هر روز با اولتیماتوم انتظامات هتل رو به رو می‌شوند و اگر تا حالا هم حرفی نزدم صبوری کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی ضمن انتقاد از وضعیتی که در هفته گذشته در خصوص توپ‌های فوتبال به وجود آمده است، اظهار داشت: اتفاقا شنیده‌ام یکی از رسانه‌ها قراردادهای این توپ‌ها را منتشر کرده که اتفاقا این قرارداد مثل قرارداد ترکمانچای بود. تعجب من این است که چرا قلعه‌نویی یک روز صحبت کرده و کمیته اخلاقی به حرف‌های من ورود کرده است.

وی افزود: من در خصوص لباس‌ها حرف زدم و لباس‌هایی که به باشگاه‌  خودمان ربط دارد منافع مملکت‌مان را دیدم و این حرف‌ها را زدم ولی برخی می‌گویند ما دوست داریم استقلال نتیجه بگیرد البته اینها دوست دارند استقلال با قلعه‌نویی باشد و نتیجه نگیرد که این حرف‌ها را می‌زنند.

سرمربی تیم استقلال با ابراز ناراحتی و انتقاد از شرایط مالی تیمش گفت: تا همین امروز هم صبوری کردم و حرف نزدم اما باید بگویم ما دو بازیکن جوان در هتل داریم که انتظامات هتل هر روز می‌خواهد آنها را بیرون کند. کادر فنی 40 درصد پول گرفته و تیموریان هنوز قراردادش را دریافت نکرده است.

وی افزود: تیموریان شرایط روحی خوبی ندارد و نمی‌تواند درست تمرین کند و خدا پدر موسوی شرکت زاگرس را بیامرزد که بلیت رفت و برگشت رشت را هم برایمان تهیه کرد.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: نگا ملی این است فرودگاه تعطیل بود ولی پرسنل اداری این فرودگاه آمدند و در را برای استقلال باز کردند نگاه  ملی به این می‌گویند. گوران لاوره به خاطر عدم پرداخت پولش تمرین نکرده و به رشت نیامد ولی همه کادر فنی و بازیکنان این روزها هم قسم شده‌ایم که به کارمان ادامه دهیم.

قلعه‌نویی ضمن تعریف و تمجید از رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نجف‌نژاد تشکر می‌کنم که در رابطه با حملات با من موضع گرفت و این مسائل را کنار هم بگذرایم متوجه می‌شویم افکار شیطانی نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد. برایم جای تعجب است که بعد از 32 سال حضور در فوتبال حق ندارم در خصوص توپ‌ها حرف بزنم ولی آقایان بدانند همه جای دنیا رنگ پیراهن تمرینی در دو مدل با هم متفاوت است. یعنی اگر استقلال قرار است این هفته با داماش با پیراهن سفید بازی کند باید در طول تمرینات هفته گذشته هم پیراهن سفید بپوشد.

وی تاکید کرد: از امروز باید با توپ‌های آسیایی تمرین کنیم و چه اشکالی دارد که سازمان لیگ کارشناسی می‌کرد و شرایط توپ‌ها را به شکلی درمی‌آورد که این دوگانگی به وجود نمی‌آمد.

قلعه‌نویی ادامه داد: البته از آقای تاج تشکر می‌کنم چون از وقتی آمده مسابقات لیگ نظم بهتری پیدا کرده و نباید از زحمات آلبرت و کاظمی نیز گذشت.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که هیچ تیم ایرانی از سال 72 در آسیا قهرمان نشده و آیا واقعا کسی به شما کمک کرده است یا خیر، گفت: نگاه‌ها باید ملی باشد اما من دو روز پیش با رویانیان حرف زدم و آدم از صحبت‌های او انصافا لذت می‌برد. خیلی‌ جاها گفتم که صنعتی‌ها و نظامی‌ها نباید در این فوتبال باشند اما استثناها را هم باید بگوییم. رویانیان به من گفت اگر در لیگ قهرمانان کاری دارید و از دست من بربیاید انجام می‌دهم که از او تشکر کردم و نگاه ملی او را تحسین کردم.

وی در خصوص شناخت از نماینده کشور تایلند گفت: از امروز ریکاوری می‌کنیم و میرشاد ماجدی نیز به واسطه ارتباطاتش فیلم بازی هفته گذشته حریف را پیدا کرده و برخلاف اینکه عده‌ای می‌گویند این تیم ضعیف است باید بگویم آنها بنیاد کار را شکست دادند و تیم بسیار خطرناکی هستند.

وی در خصوص اینکه آیا واقعا خلا جباری را پر کردید یا خیر، گفت: اگر بگوییم جباری بازیکن بزرگی نیست دروغ گفتیم و بدون جباری بازی می‌کنیم و اگر ساموئل و تیموریان و چند بازیکن دیگر برسند مشکلات تا حدودی برطرف خواهد شد. ما سال گذشته هم در نیم فصل دوم از جباری استفاده کردیم که کلی به ما کمک کرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا از خط دفاعی تیم‌تان راضی هستید یا خیر، گفت: اصلا از خط دفاعی راضی نیستم چون

گل دیروز با یک پاس 70متری شکل گرفت و بچگانه بود البته این خط دفاعی درگیر جام جهانی بوده و خوب بدنسازی نکرده و اتفاقا از آنها ممنون هستم اما آنها شادابی سال گذشته را ندارند.

وی در پایان تاکید کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند«حق را بگو حتی اگر به ضررت باشد» من زبانم تلخ است و میانه‌رو نیستم حق را می‌گویم اگر یک دقیقه در این فوتبال باشم اما خوشحالم که امیر قلعه‌نویی هستم./فارس


ویدیو : ۲ بازیکن ما در آستانه اخراج از هتل هستند، تیموریان روحیه تمرین ندارد