۱۶میلیون تومان دستمزد یک مجری برنامه کودک! :   جهان: براساس مبالغ پرداخت شده ...



 

جهان: براساس مبالغ پرداخت شده به دست اندرکاران یکی از برنامه های عصر سوره، حوزه هنری برای برگزاری این برنامه بالغ بر۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

حوزه هنری در برگزاری برنامه عصر سوره، به یکی از گروه های مجری برنامه کودک سیما بیش از ۱۶ میلیون و برای دکور و صدابرداری و نورپردازی این بخش از برنامه نیز بیش از ۱۲میلیون تومان، برای پذیرایی ازمدعوین بیش از ۱۸ میلیون تومان و برای تهیه و انتشار ویژه نامه این برنامه بیش از ۱۲میلیون تومان هزینه شده است.

بر اساس این گزارش، از دیگر هزینه هایی که توجیه کارشناسی ندارد پرداخت بالغ بر ده میلیون تومان برای دکور های کنسرت علیرضا عصار و فضای بیرون از تالار اندیشه است.

نکته جالب توجه دیگر اینکه در این برنامه، با چند عنوان مختلف و مرتبط با دکور، بیش از ۳۰ میلیون هزینه شده است.

نکته تامل برنگیز و مبهم دیگر پرداخت چندین میلیون تومان برای تهیه تیزر، تامین سیستم صداو صدابرداری کنسرت علیرضا عصار در این برنامه است، در حالی که اولا حوزه هنری به قدری امکانات صوتی و تصویری در اختیار دارد که یکی از مهمترین تامین کنندگان امکانات مورد نیاز گروههای فیلمسازی کشور است؛ دوما زیر مجموعه هایی همچون موسسه هنرهای تصویری سوره با کمترین هزینه می توانند انواع امکانات و تیزرها را تهیه و تولید کند.

این عملکرد سوال برانگیز در حالی است که حوزه هنری با بودجه های دریافتی از سازمان تبلیغات اسلامی و نیز درامدهایی از مراکززیرمجموعه، از جمله سالن های سینما، موظف به خلق آثار ماندگار هنری و نیز ایجاد امکان برای هنرمندان متعهد است و باید در عرصه فعالیت های هنری الگویی برای عموم هنرمندان و مراکز هنری باشد.../جهان


ویدیو : ۱۶میلیون تومان دستمزد یک مجری برنامه کودک!