۱۰ راز ساده آشپزخانه های رویایی! : آشپزخانه دیگر مانند گذشته فضایی نیست که ...


آشپزخانه دیگر مانند گذشته فضایی نیست که در پشت درب بسته اش پنهان و فراموش شود. اکنون آشپزخانه علاوه بر فضایی فعال برای صرف غذا به یک اثر هنری زیبا در دکوراسیون منزل بدل شده است. وب سایت چیدانه: این روزها انتخاب اکثر ما برای طراحی داخلی منزل مان، نشیمن هایی با پلان باز است و این باعث شده دکوراسیون آشپزخانه اهمیت ویژه ای پیدا کند. آشپزخانه دیگر مانند گذشته فضایی نیست که در پشت درب بسته اش پنهان و فراموش شود. اکنون آشپزخانه علاوه بر فضایی فعال برای صرف غذا به یک اثر هنری زیبا در دکوراسیون منزل بدل شده است.

۱۰ راز ساده آشپزخانه های رویایی!

تکنیک ساده‌ نورپردازی برای دکوراسیون منزل رویایی , تزیین آشپزخانه باوسایل ساده , با چند ترفند ساده آشپزخانه خود را متحول کنید

فکر می کنید برای اینکه آشپزخانه تان را منحصر به فرد سازید، چه کارهایی می توان کرد؟ چیدانه مثل همیشه پیشنهاد های جذابی برای شما دارد، اما از شما هم دعوت می کنیم ایده های خاص خودتان را با ما در میان بگذارید و دکوراسیون منزل و محل کارتان را به دیگران نشان دهید. بیایید اول ایده های چیدانه را با هم ببینیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



ساختمان مسکونی ویلا در تهران، خلق منظر در زمین تودلی!

در طی دو دهه گذشته معماری در شهر تهران تحول پوچی را تجربه کرده است. عدم سودآوری صنعت وکشاورزی از یک سو و تحریم ها از سوی دیگر باعث هجوم سرمایه ها به بازار مسکن شد و زمین های کوچک ( ۲۰۰-۳۰۰ متری) به محل سرمایه گذاری برای عموم مردم تبدیل گشت. عموم مردم خانه های کوچک خود را تخریب کرده و به آپارتمانهای ۴ الی ۵ طبقه تبدیل کردند و به همین دلیل شهر مواجه شده با یکسری آپارتمان هایی که تمام ارزش آن به نما می باشد.

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده , مدل سقف کاذب آشپزخانه ساده , تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اما امروز در چیدانه می خواهیم به بررسی یکی از ساختمان های بی نظیر تهران به پردازیم که توانسته علارقم موانع و محدودیت های پروژه خوش بدرخشد ساختمان مسکونی ویلا ساخته ی دست معماران برجسته، علیرضا شرافتی و پانته آ اسلامی ، از دفتر معماری ارش بعد چهارم فضا، که توانسته رتبه اول بخش آپارتمان مسکونی، جایزه معمار ۹۴ را از آن خود کند با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تغییرات ساده برای دکوراسیون گرم پاییزی

این روزها که کم کم پاییز دارد روی گرم خود را به ما نشان می دهد. حتما می گویید روی سرد، نه گرم! ولی پاییز با رنگ های گرم قرمز و نارنجی و زردش، با بوی چوب خشکیده نم زده اش و آتش شومینه اش می تواند گرم ترین فصل سال باشد.

کابینت آشپزخانه , لوازم آشپزخانه , آشپزخانه

چیدانه در این مطلب پیشنهادات جالبی برای شما دارد تا با تغییر چند تا وسیله کوچک در خانه تان پاییز گرم و دلچسب را با یک چای داغ قند پهلو نوش جان کنید!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۷ترکیب رنگ که در دکوراسیون داخلی خوش می درخشند!


هود آشپزخانه , رشت رویایی , خانه و آشپزخانه

به جرات می توان روح هر فضایی را رنگ دانست، حتی اگر شما بهترین مبلمان و وسایل دکوری را داشته باشید، یا بهترین چیدیمان و طراحی دکوراسیون داخلی را، اگر به رنگ ها توجه نداشته باشید فضای شما نمی تواند آن چنان که باید و شاید به شما انرژی دهد، یک رنگ خاص، یک ترکیب رنگی بی نظیر همان چیزی است که دکوراسیون داخلی شما قطعا به آن نیازمند است. با چیدانه همراه باشید تا با هم به برخی از این ترکیب رنگی های بی نظیر سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : ۱۰ راز ساده آشپزخانه های رویایی!