۱۰ بازی پارسی محبوب وب را بشناسید : بازی های آنلاین نسل جدیدی و پیشرفته بازی ...


بازی های آنلاین نسل جدیدی و پیشرفته بازی های ویدیویی محسوب میشوند که تحت وب اجرا میشوند و دارای گرافیکی کمتری نسبت به بازی های ویدویی میباشند. هم چنین در این بازی ها به دلیل وجود محدودیت های اعمال شده در فضای مجازی ، کاربر کنترل کمتری بر روی روند بازی دارد. گویا آی تی: بازی های آنلاین نسل جدیدی و پیشرفته بازی های ویدیویی محسوب میشوند که تحت وب اجرا میشوند و دارای گرافیکی کمتری نسبت به بازی های ویدویی میباشند. هم چنین در این بازی ها به دلیل وجود محدودیت های اعمال شده در فضای مجازی ، کاربر کنترل کمتری بر روی روند بازی دارد.

بزرگترین مزیت بازی های ویدویی وجود کاربران حقیقی در طول بازی میباشد که با یک دیگر به رقابت میپردازند و هوش مصنوعی و بازیکنان تحت کنترل کامپیوتر در این بازی ها کمتر میباشد. در سال های اخیر با گسترش استفاده از اینترنت در کشور ایران و توجه بیشتر کاربران به این مسئله ، بازی های تحت وب بسیاری به زبان پارسی ایجاد شده اند. برخی از این بازی ها مشابه سازی شده نسخه خارجی میباشند که به زبان پارسی ترجمه شده و دارای مدیران پارسی زبان میباشد. برخی از این بازی ها نیز توسط هم وطنان عزیزمان طراحی و توسعه یافته اند که البته به خاطر کمبود امکانات و محدودیت های داخلی در این زمینه دارای کیفیت پایین تری نسبت به نسخه های خارجی میباشند. در ادامه قصد داریم ۱۰ بازی محبوب تحت وب که از زبان پارسی پشتیبانی میکنند را معرفی کنیم.

۱– تراوین (Travian)

محبوب ترین بازی های اندروید , محبوب ترین بازی آمریکا , فال بازی خیال با بازی خیال شخصیتتان را بشناسید

محبوب ترین بازی سبک استراتژیک و تحت وب در میان کاربران پارسی زبان تراوین میباشد. در ابتدای بازی یک دهکده در اختیار کاربر قرار میگیرد و کاربر باید با تولید منابع و ساخت ساختمان های جدید جایگاه خود را در این بازی بدست بیاورد. افراد هر دهکده از یکی از نژاد های گول ، رومن و توتن میباشند. این بازی دارای ۱۵۰٫۰۰۰ بازیکن میباشد و به دلیل تعداد بالای بازیکنان دارای سرور های مختلف میباشد. هر سرور در حدود یک سال زمان میبرد و در آخر برنده سرور مشخص میگردد. بازیکنان در این بازی با ساخت نیرو باید به یک دیگر حمله کنند و برای از بین بردن دهکده های دیگر و بالا بردن رتبه خود تلاش کنند. علاوه بر نسخه داخلی ، تراوین دارای سرور جهانی نیز میباشد که بازیکنان از تمام کشور ها به رقابت با یک دیگر مشغول میشوند و دارای جایزه های بسیار ارزنده ای است.

محبوب ترین بازی های کامپیوتری , محبوب ترین بازی در امریکا , محبوب ترین بازی pc در امریکا

۲– سرعت بیشتر (Speed UP)

بازی های محبوب تحت وب مانند خانوارز , محبوب ترین بازی xbox , بازی های محبوب سال

سرعت بیشتر یکی از بازی های سبک رالی و اتومبیل رانی میباشد که بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. مهم ترین ویژگی این بازی گرافیک خیره کننده آن میباشد که میتواند با نمونه های خارجی در این زمینه رقابت کند. در هر سری از این بازی جوایزی از سوی اسپانسر های بازی به برندگان اهدا میشود. در سرعت بیشتر ، شما دارای یک تیم متشکل از رانندگان و ماشین های مسابقه ای میباشید که با شرکت در مسابقات مختلف میتوانید سرمایه بیشتری را کسب کنید و رانندگان و اتومبیل های جدیدتر و بهتری را در اختیار بگیرد. هم چنین بازیکن در این بازی میتواند ماشین های خود را به دیگر تیم ها بفروشد و یا اینکه سطح اتومبیل های خود را ارتقا دهد. مسابقات این بازی نیز در سطح های مختلف برای کاربران مبتدی تا حرفه برگزار میشود. هم چنین کابرانی که دارای مهارت های ویژه ای باشند مدال های متفاوتی در زمینه های گوناگون دریافت میکنند.

۳– رنو رالی (Renaultrally)

بازی محبوب موبایلی , محبوب ترین بازی pc در ایران , پکیج محبوب ترین بازی های دنیا

رنو رالی نیز یکی از بازی ها در زمینه اتومبیل رانی میباشد که البته شیوه ای متفاوت نسبت به دیگر بازی ها دارد. این بازی طرفدران زیادی دارد که بیشتر آنها جوانان علاقه مند به اتومبیل هستند. پس از ثبت نام در بازی باید اولین ماشین خود را به نحو دلخواه طراحی و رنگ آمیزی کنید. شما میتوانید در مورد اتومبیل بازیکنان دیگر نظر دهید و به نحوه طراحی و رنگ آمیزی خودرو ها امتیاز بدهید. پس از شرکت در هر رالی ، در طول مسیر سوالاتی از شما پرسیده میشود که باید به آنها پاسخ درست بدهید تا بتوانید به سرعت خود بیافزایید. با اتمام هر رالی میتوانید امتیاز متناسب با جایگاه خود را کسب کنید و رتبه خودتان را تثبیت کنید. این بازی نیز مانند دیگر بازی های آنلاین دارای جوایز و افتخاراتی برای بازیکنان برتر میباشد.

 ۴– جنگ خان ها (Khanwars)

معرفی بازی های جدید محبوب 2016 کامپیوتر , بازی محبوب temple run 2 , شخصیت های محبوب بازی تاج و تخت

جنگ خان ها بازی پر گرافیکی میباشد که نسبت به دیگر بازی ها دارای صفحات سنگین تری میباشد. در ابتدا شما باید یکی از نژاد های موجود این بازی را انتخاب کنید و سپس به تربیت سربازان خود و ساخت ساختمان های جدید مشغول شوید. در این بازی ساختمان اصلی شما کاخ سلطنتی نام دارد که شوالیه در آن بازی میکند و رهبری ارتش شما را در دست دارد. نقشه این بازی نیز به زیبایی طراحی شده است و به دقت ویژگی های قرون وسطی را نمایش میدهد.

۵ – مزرعه رایگان من (Myfreefarm)

محبوب ترین شخصیت بازی های کامپیوتری , محبوب ترین بازی آنلاین در ایران , محبوب ترین بازی 2016

اگر از بازی های رالی و جنگی خسته شده اید مزرعه رایگان من گزینه ی مناسبی برای شما میباشد. بازیکن در این بازی نقش مدیریتی را بر عهده میگیرد و باید با استفاده از مهارت های خود برای ساخت یک مزرعه تلاش کند. در مزرعه میتوانید گیاهانی مانند هویج بکارید و دام های مختلف مثل بز را پرورش دهید. در ادامه باید محصولات خود را به فروش برسانید تا بتوانید امکانات و وسایل جدید برای مزرعه خود خریداری کنید. کاربران در این بازی به ایجاد انجمن های مزرعه داران میپردازند و با دیگر کشاورزان به رقابت میپردازند. هم چنین قابلیت های دیگری مانند کلبه و دستیار در این بازی وجود دارد. باید با خرید وسایل تزیینی کلبه خود را به نحوه ای که دوست دارید تزیین کنید و دستیار نیز در پرورش محصولات به شما کمک میکند.

۶ – عصر پادشاهان (KingSera)

محبوب ترین بازی رایانه‌ای , محبوب ترین بازی اکشن رایانه ای , بازی محبوب پوکمون

بازی عصر پادشاهان در شرکت توسعه سامان ساخته شده است و از نوع استراتژیک میباشد. در این بازی باید به ایجاد یک سپاه عظیم از سربازان و جنگجویان بپردازید تا به جنگ شیاطین بروید. در این میان امپراطوری خود را نیز گسترش دهید و از جوایز بازی نیز بهره مند بشوید. این بازی نیز همانند نمونه های مشابه خود دارای چندین سرور است که در هرکدام بازی به صورت مستقل در جریان میباشد. اگر سوالی نیز داشته باشید میتوانید آن را در انجمن این بازی مطرح کنید.

۷ – کلاب فوتبال من (MyFC)

بازی , دانلود بازی , بازی آنلاین

یکی از اولین بازی های تحت وب تولید داخل کلاب فوتبال من میباشد. در این بازی شما کنترل یک تیم فوتبال را در اختیار دارید و باید به تیم خود رسیدگی کنید. جزییات بسیار زیادی در این بازی مورد نظر قرار گرفته اند مثل قدرت و سرعت بازیکنان ، اسپانسر ، تمرینات و استراتژی تیم ها. هر تیم میتواند در جام های ساخته شده و لیگ های بازی شرکت کند. بسته به نوع استراتژی تیم و بازیکنان شما تیمتان برنده و یا بازنده است میدان بیرون می آید و هم چنین ممکن است بازی مساوی شود. در هر دوره به مربیان برتر تیم ها جوایزی اهدا خواهد شد.

۸ – جنگ های فضایی (SpaceWars)

پارسی جو , بازی اندروید , دانلود بازی کامپیوتر

جنگ های فضایی بازی دیگری از شرکت سازنده جنگ خان ها میباشد که از نظر ایده بازی همانند هم خانواده خود میباشد ولی در نوع پیشرفته تر و فضایی ساخته است. این بازی نیز دارای ۳ نژاد برای شروع است که هرکدام دارای قابلیت های ویژه ای و منحصر به فردی هستند. پس از انتخاب نژاد یک سیاره برای شما در نظر گرفته میشود که باید در آن به تولید نیروها و ساخت و ساز ساختمان ها بپردازید و در میان بازیکنان پیشرفت کنید. پس از گسترش امپراطوری خود میتوانید در یک اتحاد عضو شوید و پس از آن به نبرد با دشمنان و ایجاد سفینه های فضایی مشغول شوید.

۹ – گانگستر های دیوانه (MadGangs)

بازی انلاین , دانلود بازی اندروید , بازی دخترانه

گانگستر های دیوانه یک بازی خشونت آمیز البته از نوع تحت وب نقش یک گانگستر در خیابان های شهر به شما داده میشود. باید با انجام دادن خلاف های گوناگون و کسب پول و قدرت جایگاه خود را در میان دیگر بازیکنان تثبیت کنید. البته در بازی پلیس نیز وجود دارد که ممکن است شما را به زندان بفرستد و برای مدت زمانی در آنجا سپری کنید. هم چنین به کمک پول هایی که بدست میاورید میتوانید کالاهای مختلف و حیوانات خانگی را خریداری کنید.

۱۰ – آسمان دژ (AsmanDez)

محبوب چت , بازی پوکمون گو , اسباب بازی

یک بازی دیگر تولید داخل و حاصل کار شرکت توسعه گر شبیه ساز که تاکنون توانسته برنده جایزه بهترین بازی آنلاین سال شود. گرافیک مورد قبول بازی و جوایز آن ، این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های تحت وب تبدیل کرده است. در ابتدای بازی شما یک فرمانده هستید که باید تمدن خود را پایه گذاری کنید و در کنار دیگر بازیکنان به مبارزه بر علیه دشمنان بپردازید. دشمنان اصلی شما در این بازی روبات های هستند و باید منظومه خود را از وجود آنها پاک سازی کنید.


ویدیو : ۱۰ بازی پارسی محبوب وب را بشناسید