۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی : تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت ...


تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن. این مزایا یک شایعه یا حدس و گمان نیست. وب سایت نی‌نی بان: مزایای رابطه جنسی سالم چنان است که حتی ممکن است تصورش را هم نکنید. مثلا وقتی به میل جنسی فکر می کنید شاید آخرین چیزی که به ذهنتان می رسد این باشد که سیستم ایمنی بدنتان تقویت می شود و یا با یک رابطه جنسی سالم وزن بدنتان در حالت متعادل قرار می گیرد.

۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی

رابطه زناشویی , رابطه زناشویی از عقب , رابطه زناشویی تصویری

مزایای رابطه جنسی سالم چنان است که حتی ممکن است تصورش را هم نکنید. مثلا وقتی به میل جنسی فکر می کنید شاید آخرین چیزی که به ذهنتان می رسد این باشد که سیستم ایمنی بدنتان تقویت می شود و یا با یک رابطه جنسی سالم وزن بدنتان در حالت متعادل قرار می گیرد. جوی دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید: تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن. این مزایا یک شایعه یا حدس و گمان نیست. تمام این ۱۰ فایده با بررسی های علمی به اثبات رسیده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



دخترم را از چند سالگی به مهدکودک بفرستم؟ 

عکس رابطه زناشویی بدون سانسور , رابطه زناشویی موفق , تعداد دفعات نرمال رابطه زناشویی

زندگی مدرن ابزار مدرنی هم با خود به همراه می‌آورد. وقتی تغییر شکل زندگی در یک سیستم جدید اتفاق می‌افتد ناگزیر شیوه‌های جدید زندگی نیز به وجود می‌آید. شاید چند دهه قبل مفهومی به عنوان مهد کودک بسیار ناشناخته و لزوم آن نامشخص بود. اما امروزه بسیار مادران هستند که کودکان خود را به مهد می‌برند و این منحصر به مادران شاغل هم نمی‌شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



۵ اشتباه رایج جنسی در زنان

بهترین پوزیشن برای اولین رابطه زناشویی , فواید رابطه زناشویی , آموزش رابطه زناشویی

آیا اوضاع جنسی زندگی‌تان آنطور هست که باید باشد؟ مطمئنید؟ با آنکه ممکن است زنان از وضعیت جنسی خود راضی باشند، اما این وسط مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که از آن آگاه نیستند. در این‌جا به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



سزارین راحتی داشته باشید

فواید رابطه زناشویی از نظر اسلام , فواید رابطه زناشویی برای همسران , علت درد در اولین رابطه زناشویی چیست؟

اگر سزارین را برای زایمان انتخاب کرده اید و یا اینکه قصد دارید بطور طبیعی زایمان داشته باشید، بهتر است راجع به سزارین که اخیرا بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، اطلاعاتی داشته باشید. زیرا ممکن است در شرایطی که خود را برای زایمان طبیعی آماده کرده اید، ناگهان با پیچیدگی ای مواجه شوید و برای زایمان به سزارین احتیاج پیدا کنید. به همین دلیل لازم است بدانید که هنگام زایمان سزارین، باید انتظارچه مسائلی را داشت. در این نوشته: مسائل داخلی، خارجی، فواید، زیانها و رخدادهای حین زایمان به تفصیل تشریح شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



ارتودنسی دندان‌ کودک، از چه سنی؟!

اولین رابطه زناشویی و نحوه برداشتن بکارت , ترس از رابطه زناشویی , حدیث رابطه زناشویی

حتما تا به حال کودکان زیادی را در اطراف خود دیده‌اید که با دندان‌های‌سیم‌کشی شده می‌خندند و بسیار هم بامزه به نظر می‌رسند. اما تا به حال فکر کرده‌اید علت سیم‌کشی یا ارتودنسی دندان بچه‌ها در این سن و سال چیست؟ آیا لازم است که در این سن کم این شرایط را تحمل کنند؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها به گفتگو با دکتر مرتضی عشاق، متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک،‌پرداخته‌ایم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : ۱۰ اتفاق خوب بعد از رابطه زناشویی