یک پزشک: افسرده بودم، بازیگر شدم + عکس : او بعد از بازی پشت سر هم در 3 فیلم ...


او بعد از بازی پشت سر هم در 3 فیلم ، این روزها در حال تمرین نمایش «شرق شرق است » با کارگردانی مسعود رایگان است که بزودی روی صحنه خواهد رفت . خبرآنلاین:  امید روحانی پزشک متخصص بیهوشی و منتقد سینما بازیگری را راهی برای فرار از فشارهای روحی و افسردگی ناشی از افزایش سن می‌داند .

او بعد از بازی پشت سر هم در 3 فیلم ، این روزها در حال تمرین نمایش «شرق شرق است » با کارگردانی مسعود رایگان است که بزودی روی صحنه خواهد رفت .

این پزشک متخصص بیهوشی ، صبح ها و عصرها در بیمارستان کار می‌کند و شب ها خودش را به سالن تمرین می‌رساند و چون دانشجوی جوانی ، پیچ و خم های بازی در تئاتر را فرا می گیرد .

توان و اشتیاق او در گروه نمایشی «شرق شرق است » برای هر بازدید کننده و تماشاگری جالب و تاثیر مثبتش بر دیگر اعضای گروه نیز مشهود است .

 
بازیگر پزشک دهکده , یک پزشک , روز پزشک

امید روحانی در نمایش «شرق شرق است»

این نخستین تجربه تئاتری امید روحانی به شمار می آید که فعالیت هنری‌اش را پیش از انقلاب با نوشتن درباره سینما شروع کرد ، در دهه 60 به عنوان منتقدی مطرح شناخته شد و از سال 1374 با فیلم « یک داستان واقعی » ( ابوالفضل جلیلی ) پا به عرصه بازیگری گذاشت .

 او اگرچه در نخستین فیلم‌هایش در نقش های زندگی واقعی خود از جمله پزشک و منتقد سینمایی ظاهر می‌شد، اما رفته رفته بازیگری همه فن حریف شد و در جلد آدم‌های مختلف رفت تا آن جا که بازی راحت و شیرین او طرفداران زیادی پیدا کرد .

 
پزشک تبریزی , پزشک , بازیگر
امیدروحانی در فیلم «دایره زنگی»

«باد و شقایق»، «میکس»، «کارگران مشغول کارند»، «مینای شهر خاموش»، «دایره زنگی» و «سن پترزبورگ» از جمله آثار سینمایی این پزشک هستند که امسال گویا پر کارتر شده است. او در چند ماه گذشته در فیلم‌های «پل چوبی»، «نارنجی پوش» و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» جلوی دوربین رفته‌است . دیگر کاری که او در آن حضوری موفق داشته، سریال «ساختمان پزشکان» است .
 
پزشک یاب , تبریک روز پزشک , پزشک آنلاین
امید روحانی در سریال «ساختمان پزشکان»

چند شب پیش پشت صحنه تمرین نمایش «شرق شرق است » فرصتی دست داد تا پای صحبت‌های این منتقد هنری ، بازیگر و پزشک بنشینیم. وقتی از او در باره پرکار شدنش در بازیگری سینما و تئاتر پرسیدیم و دلیل رویکردش به این عرصه را جویا شدیم، خیلی راحت و ساده گفت: «من بیشتر برای فرار از دردهای جسمی و روحی است که بازی می کنم . افزایش سن با خودش مشکلاتی چون افسردگی می آورد که من دوای آن را در بازیگری می یابم.»

امید روحانی ادامه داد : «با این که بازی در سینما و تئاتر را جدی می گیرم و تمام توانم را صرف خوب در آوردن نقش ها می کنم ، اما هیچ ادعایی در این زمینه ندارم .»
تازه ترین فیلم ها و نخستین تئاتر این پزشک متخصص بیهوشی در چند روز آینده مقابل دیدگان تماشاگران قرار می گیرد تا بار دیگر شاهد بازی های دلنشین او باشند .
  


ویدیو : یک پزشک: افسرده بودم، بازیگر شدم + عکس