یک هفته فرصت داریم به مصاف "استقلال" برویم : تعطیلات لیگ برتر یکسری محاسن برای ...



چند بار در هفته حمام برویم , چند بار ر هفته حمام برویم , فرصت 10 روزه باشگاه استقلال به صداوسیما برای برخورد با علی ضیا

تعطیلات لیگ برتر یکسری محاسن برای تیم ها دارد و یک سری معایب.

فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل ملوان اظهار داشت: تعطیلات لیگ برتر یکسری محاسن برای تیم ها دارد و یک سری معایب.

 

معایب این است که چون ما دیر به لیگ برتر اضافه شده ایم نتوانستیم کارهای تاکتیکی را انجام دهیم. اما این تعطیلات به ما کمک کرد تا به هماهنگی بیشتری برسیم.

وی ادامه داد: ملوان یک تیم کاملا تاکتیکی است که مطمئنم فردا بازی جانداری مقابل این تیم پیش رو خواهیم داشت. ما می توانیم تاکتیک مورد نظرمان را در این بازی مورد آزمایش قرار دهیم.

 

شاید این تاکتیک به ما کمک کند تا به وحدت تاکتیکی مورد نظرمان برسیم. ملوان تیمی قدرتمند است که پتانسیل این را دارد که در جمع مدعیان باشد.

سرمربی راه آهن درباره دیدار مقابل استقلال تهران و اینکه مسوولان این تیم خواستار به تعویق افتادن این بازی شده اند گفت: ما شرایطی مانند بقیه داریم. جمعه بازی کردیم و فردا هم باید بازی کنیم.

 

این هفته هم در جام حذفی بازی داریم. پس از آن یک هفته فرصت داریم تا به مصاف استقلال برویم. با این همه ما از برنامه سازمان لیگ تمکین می کنیم و هر تصمیمی گرفته شود به آن عمل خواهیم کرد.

وی درباره شرایط تیمش برای بازی فردا اذعان داشت: مهرداد و میلاد محمدی را در تیم ملی امید داشتیم که تازه به جمع ما بازگشتند.

 

سباستین بازیکن فنلاندی ما به تیم اضافه شده اما هنوز ITC وی به ما نرسیده است. امیدواریم که تا فردا به دست ما برسد تا ما بتوانیم از وی استفاده کنیم.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو : یک هفته فرصت داریم به مصاف "استقلال" برویم