یک مربی بزرگ اروپایی مسئول ترانسفر آزمون : پدر مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان ...


پدر مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از زندگی ورزشی‌ام به خاطر پسرم گذشتم و حالا انتظار دارم او به قولی که داده عمل کند. تسنیم: پدر مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از زندگی ورزشی‌ام به خاطر پسرم گذشتم و حالا انتظار دارم او به قولی که داده عمل کند.

خلیل آزمون با اشاره به خط خوردن پسرش، «سردار» از فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: در لیگ والیبال مربیگری می‌کردم اما به خاطر اینکه سردار را به بالاترین سطح برسانم از زندگی ورزشی‌ام گذشتم. او به اروپا رفت و حقش بود که در تیم ملی باشد اما در عین ناباوری سردار را از تیم ملی خط زدند و اکنون کار من سخت‌تر شده است. باید او را بازسازی کنم تا بعد از بازگشت به روزهای خوبش، بهتر از قبل شود.

وی افزود: سردار روزی که وارد فوتبال شد به من یک قول داده که هنوز به قولش عمل نکرده است. هدف او فقط تیم ملی نبود و او قول داده که به تیم‌های بزرگ دنیا برود و یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود. اکنون او باید به قولی که داده عمل کند و توقع دارم با تلاش زیاد هرچه زودتر به این مهم برسد.

مربی پیشین تیم والیبال گنبد و پدر مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه پسرش هنوز جوان است و برای حضور در جام جهانی فرصت دارد، گفت: این جام جهانی گذشت و سردار باید آن را فراموش کند. اکنون باید تلاشش بیشتر شود و به ایده‌های بزرگی که در سر دارد برسد. تا روزی که سردار به قولش عمل نکند و به ایده‌های بزرگش نرسد من آرام نمی‌گیرم، چون دو، سه سال است که خواب راحت نداشتم و از همه چیز برای پیشرفت او گذشتم.

آزمون تاکید کرد: اکنون کاری به تیم ملی ندارم و فقط می‌خواهم سردار به قولش عمل کند تا من راضی شوم. او باید بهتر از قبل شود چون آینده او در فوتبال اروپا رقم خواهد خورد.

وی در خصوص اینکه پیشنهاد تیم‌های آرسنال، لیورپول و تاتنهام به کجا رسید و چه زمانی این موضوع مشخص خواهد شد، گفت: در این خصوص باید بگویم یک اتفاق خوب برای سردار خواهد افتاد. کارهای او را به یک مربی بزرگ اروپایی سپرده‌ایم که سال قبل جزو 20 مربی برتر جهان بود و اکنون نیز با مشورت او درباره آینده سردار تصمیم خواهیم گرفت. این مربی ارتباط خوبی با آرسن ونگر، مورینیو، کاپلو و ... دارد و قرار شده بهترین تصمیم را برای آینده سردار بگیرد.


ویدیو : یک مربی بزرگ اروپایی مسئول ترانسفر آزمون