یک شایعه استقلال را به هم ریخت : استقلال داشت کار خودش را می کرد، مربی اش را ...


استقلال داشت کار خودش را می کرد، مربی اش را انتخاب کرده بود و در نقل و انتقالات خوب پیش می رفت. بختیار رحمانی اولین شاهکار استقلال بود و آنها تا روز امضا با خلعتبری هم پیش رفته بودند، اما حالا همه چیز به هم ریخت. کاپ: استقلال داشت کار خودش را می کرد، مربی اش را انتخاب کرده بود و در نقل و انتقالات خوب پیش می رفت. بختیار رحمانی اولین شاهکار استقلال بود و آنها تا روز امضا با خلعتبری هم پیش رفته بودند، اما حالا همه چیز به هم ریخت.

انتشار دوباره این شایعه که منصور قنبرزاده جانشین بهرام افشارزاده می شود، اگرچه شایعه تازه ای نبود و چند هفته پیش تیتر یک ایران ورزشی شد و همه تکذیبش کردند اما استقلال را متوقف کرد. این شایعه دو نگرانی پدید آورده است، اول اینکه چرا در روزهای نقل و انتقالات، وقتی مربی انتخاب شده و بازیکنان یکی یکی با استقلال به توافق می رسند، باید در این روند اختلال ایجاد شود و دوم اینکه چرا یک چالش تازه را باید برای استقلال پدید آورد؟ چالش تازه اختلافاتی است که فصل گذشته بین منصوریان و قنبرزاده در باشگاه نفت شدت پیدا کرده بود و حالا با حضور قنبرزاده در استقلال، دوباره سر باز می کند. این چه کاری است که باشگاه استقلال چالش های باشگاه نفت را برای خود بخرد؟

اگر در نظر دارند که قنبرزاده را به مدیر عاملی استقلال برسانند و پس از ناکامی او برای رسیدن به پستی در فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ، کار تازه ای برایش پیدا کنند، چرا او را پیش از انتخاب مربی به باشگاه استقلال نفرستادند؟ منصوریان دچار دغدغه هایی شده که در اولین روزهای مربیگری اش در استقلال چالش جدی و پردردسری برای او خواهد بود. منصوریان در اولین تجربه مربیگری اش در استقلال باید در اوج آرامش نقل و انتقالات را پشت سر می گذاشت و با دقت و وسواس بازیکنانش را انتخاب می کرد. منصوریان اما دچار این مسئله شده که آیا با مدیرعامل جدید و احتمالی می تواند فصل موفقیت آمیزی را پیش رو داشته باشد.

همین دیروز محمد رضا خلعتبری وقتی اوضاع آشفته استقلال را دید، بی درنگ با گسترش فولاد قرارداد بست. مثال دیگر این است که وحید امیری، بازیکن پیشین باشگاه نفت حالا دو دل است که با تغییر مدیریت به استقلال بیاید یا نه. همین دو مورد معنای روشنی دارد؛ اختلال در نقل و انتقالات باشگاه استقلال. کسانی که مدیریت نقل و انتقالات را بلد باشند، می دانند این توقف ها و آشفتگی ها چه آسیبی به روند جذب بازیکن وارد می کند.

مانده ایم معطل که چه اصراری و اضطراری وجود دارد که منصور قنبرزاده باید بعد از ناکامی اش در باشگاه نفت، در فدراسیون، سازمان لیگ یا باشگاه استقلال مدیریت کند؟ این اصرارها از دل چه مناسباتی بیرون می آید؟ قنبرزاده همین فصل پیش، مشکلات مالی باشگاه بی تماشاگر نفت را نتوانست مدیریت کند و حالا در آستانه رسیدن به مدیریت باشگاهی است که همیشه با بحران های مالی مواجه است.

این وسط استقلال گرفتار این تصمیم سازی هاست. در روزهای سرنوشت ساز نقل و انتقالات، استقلال درگیر موضوعاتی است که معلوم نیست چرا پدید آمده و به آن دامن زده می شود.

روزی که خبر احتمال مدیرعاملی قنبرزاده در باشگاه استقلال را نوشتیم، حمید رضا گرشاسبی که کوشش می کرد قنبرزاده به مدیریت استقلال برسد، گفت که این شایعه سازی ها کار دلال هاست. آن حرف ها را امروز باید به خاطر آورد و پرسید کار کیست؟


ویدیو : یک شایعه استقلال را به هم ریخت